Πώς θα καταφέρετε να διαχειρίζεστε τον θυμό, την κούραση και τα νεύρα σας όταν τα παιδιά ξεφεύγουν, νευριάζουν ή είναι κουρασμένα; Αντί να τους φωνάζετε, επειδή δεν αντέχετε άλλο, εξασκήστε την υπομονή σας, ακολουθώντας τους παρακάτω βασικούς κανόνες.

Ακούστε το. Μπορεί με το κλάμα ή τα νεύρα του να θέλει κάτι να σας πει. Μπορεί κάτι να μην του αρέσει και να προσπαθεί να σας το μεταφέρει με αυτόν τον τρόπο.

Δώστε χρόνο στον εαυτό σας, για να ξεκουράζεστε κάνοντας κάτι που σας αρέσει, να αναζωογονήστε και να κοιμάστε επαρκώς.

Αν αισθάνεστε πως τα νεύρα σας χτυπούν κόκκινο, προσπαθήστε να τα διαχειριστείτε με απλές τεχνικές χαλάρωσης, όπως αναπνοές, μετρώντας μέχρι το 10 ή φεύγοντας για λίγο από το δωμάτιο μέχρι να συγκεντρωθείτε.

Σκεφτείτε και λειτουργήστε θετικά. Αν μιλάτε πάντα ήρεμα και ευγενικά στο παιδί, τόσες λιγότερες πιθανότητες υπάρχουν να σας μιλήσει άσχημα, ή να νευριάζει με το παραμικρό.

Μην αισθάνεστε ενοχές, καθώς δεν υπάρχουν τέλειοι γονείς. Οι ενοχές προκαλούν πλήγμα στην αυτοπεποίθηση και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα άγχος και νεύρα.

Μην καταπιέζετε τα συναισθήματά σας, αλλά μιλήστε σε κάποιον δικό σας για τον θυμό που ενδεχομένως αισθάνεστε.

Αφιερώστε χρόνο στα παιδιά σας, αφού πολλές φορές η αρνητική συμπεριφορά είναι συνέπεια της έλλειψης προσοχής από τους γονείς.

Μόλις σας έρθει να φωνάξετε, σκεφτείτε πού μπορεί να οδηγήσει αυτό. Έτσι θα συνηθίσετε να εστιάζετε στο τι έχει πραγματικά σημασία.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ