Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης είχε το χθεσινό ντιμπέιτ καθώς σύμφωνα με στοιχεία της AGB-Nielsen 4.996.000 τηλεθεατές ή το 49,3% του πληθυσμού, παρακολούθησαν έστω και για ένα λεπτό την αναμέτρηση των πολιτικών αρχηγών.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, περίπου  2.788.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν την αναμέτρηση, σε όλα τα κανάλια που την μετέδιδαν. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στο 27,4% του συνολικού πληθυσμού.

Πολύ έντονη ήταν και το ενδιαφέρον των χρηστών των κοινωνικών δικτύων, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΡΤ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταγράφηκαν περισσότερες από 125.000 αναφορές, από τις 7 το απόγευμα της Τετάρτης ως τη 1:30 το πρωί, μετά την ολοκλήρωση του debate. Το 90% των αναφορών αφορούσε το επίσημο hashtag της ΕΡΤ, #ERTdebate2015. 106.000 χρήστες παρακολουθούσαν το twitter της ΕΡΤ (@ertsocial), ενώ περισσότεροι από 132.000 άνθρωποι χρησιμοποίησαν της σελίδα facebook της ΕΡΤ κατά τη διάρκεια του debate, καθώς σε αμφότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναρτήθηκε πρωτογενές περιεχόμενο εικόνας και video.

Πηγή φωτογραφίας: sooc

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ