Για το προωθούμενο νομοσχέδιο ρύθμισης της τηλεοπτικής διαφήμισης μίλησε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος, στο πλαίσιο του συνεδρίου για το Digital Marketing, Game Changer που διοργανώνει η 24Media.

O κ. Κρέτσος αναφέρθηκε στο διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες λέγοντας πως για την κυβέρνηση θεωρείται επιτυχημένος τόσο ως προς το ποσό που εισπράχθηκε όσο και ως προς τους όρους διαφάνειας. Ο κ. Κρέτσος είπε πως η συζήτηση των τελευταίων εβδομάδων για αυτό το θέμα, έχει επισκιάσει τις άλλες δραστηριότητες της ΓΓΕΕ σε ό,τι αφορά τον κλάδο της διαφήμισης.

14536638_10154173092093019_662929768_o

Ο κ. Κρέτσος είπε πως επιδίωξη της Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας είναι να μπει τέλος στο καθεστώς αδιαφάνειας της τηλεοπτικής διαφήμισης.

Πλέον δεν θα υπάρχουν καναλάρχες που «καβαλούν» συχνότητες αλλά επενδυτές, τόνισε ο κ. Κρέτσος.

Όπως είπε ο ίδιος, αυτή η θεσμική παρέμβαση στην τηλεοπτική διαφήμιση είναι πρωτοποριακή και με αυτό τον τρόπο θα καταγραφούν περισσότερα φορολογικά έσοδα και ταχεία αποπληρωμή, αφού τώρα το διάστημα πληρωμής της διαφήμισης είναι στις 254 ημέρες ενώ στην Ευρώπη 30 ημέρες, ενώ παράλληλα θα εξαλειφθεί και η φοροδιαφυγή.

Ο κ. Κρέτσος είπε πως το νομοσχέδιο θα έρθει στη Βουλή τις επόμενες εβδομάδες.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα διάθεσης διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου θα λειτουργήσει ως ένα «χρηματιστήριο», μέσω του οποίου κάθε ενδιαφερόμενος θα έχει πρόσβαση στη συγκεκριμένη αγορά με τον πλέον διαφανή τρόπο. Στην πλατφόρμα θα καταγράφεται με σαφήνεια ποιος δίνει διαφήμιση, που και για ποιο χρονικό διάστημα.

14572006_10154173092418019_435579986_o

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, στην πρώτη φάση θα ενταχθούν στο σύστημα τα τέσσερα ιδιωτικά κανάλια που θα προκύψουν από το διαγωνισμό αδειοδότησης, καθώς και τα κανάλια της ΕΡΤ, δεδομένου ότι αυτά απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής δαπάνης.

Σε δεύτερο χρόνο θα εξετασθεί η προοπτική ένταξης επιπλέον ΜΜΕ στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Όπως άλλωστε, είχε δηλώσει ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς, με αυτό τον τρόπο, «θα αφαιρεθεί η δυνατότητα των media shops ή των μεγάλων χορηγών να κατευθύνουν τη διαφήμιση στα ΜΜΕ που τους παρέχουν τη μεγαλύτερη επιβράβευση».

Τα διαφημιστικά κονδύλια θα κατευθύνονται, πλέον, στα media που προσφέρουν την καλύτερη σχέση τιμής/απόδοσης και ο διαφημιστικός χρόνος στον διαφημιζόμενο που θα προσφέρει την υψηλότερη τιμή.

 


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ