Η Βίκυ Χατζηβασιλείου βρίσκεται σταθερά στα 53 κιλά και προσέχει τη διατροφή της για να διατηρείται σε φόρμα.

Όπως όλοι έτσι και εκείνη την περίοδο των διακοπών της το έριξε έξω και πήρε μερικά κιλά. Πώς όμως θα τα χάσει;

Screen Shot 2016-09-01 at 12.19.11 PM.png

Ακολουθώντας την εξής δίαιτα:

Πρωινό: 1 αβγό και 1 φέτα τοστ ολικής αλέσεως με ζαμπόν και 1 ποτήρι γάλα άπαχο

Μεσημεριανό: 1 σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως, 60 γρ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά, 2 φέτες ντομάτα, 1 φέτα γαλοπούλα, 1 κ.σ. μουστάρ δα ή φρουτοσαλάτα με 11 2 φλιτζ. τοαγ. ξεφλουδισμένα φρούτα σε κομμάτια (ανανάς, ακτινίδιο, πεπόνι, φράουλες, πορτοκάλι κ.λπ.), 1 2 φλιτζ. τοαγ. τυρί cottage και 1 μικρό ψωμάκι ολικής αλέσεως.Screen Shot 2016-09-01 at 12.18.33 PM.png

Βραδινό: Σαλάτα ζυμαρικών με 1 2 φλιτζ. τσαγ. ζυμαρικά ολικής αλέσεως, 1 4 φλιτζ. τσαγ. θρυμματισμένη φέτα, 1 2 φλιτζ. τσαγ. ψιλοκομμένη ντομάτα, κρεμμύδι και αγγούρι, 4 ελιές ή 120 γρ. χοιρινό φιλέτο στην σχάρα, 1 2 φλιτζ. τσαγ. άγριο ρύζι, 1 φλιτζ. τσαγ. με διάφορα λαχανικά στον ατμό, σάλτσα με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 κ.σ. Βαλσάμι κο και μισή κουταλιά μέλι χτυπημένα στο μπλέντερ Επιδόρπιο: Λίγη μαύρη σοκολάτα

Πηγή:you


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ