Η Τατιάνα Στεφανίδου προσέχει τη διατροφή της και προσπαθεί να γυμνάζεται ώστε να διατηρείται στα κιλά της. Η παρουσιάστρια αποκάλυψε στο περιοδικό you το διατροφικό της πρόγραμμα.nikos-euaggelatos-tatiana-stefanidou-oi-leptomereies-tis-tileoptikis-tous-epistrofis

Πρωινό:

Δημητριακά ολικής άλεσης, ξηροί καρποί, φρούτο με κανέλα, γάλα 1,5% ή 1 τοστ με μαύρο ψωμί, τυρί και γαλοπούλα, φυσικός χυμός φρούτων με κανέλα ή 1 αυγό βραστό ή τηγανισμένο σε λίγο λάδι, 1 φέτα τυρί γραβιέρα, 1 φέτα γαλοπούλα, 1 φέτα μαύρο ψωμί, φυσικός χυμός φρούτων με κανέλα ή 2 φέτες μαύρο ψωμί, ταχίνι με μέλι, 10 αμύγδαλα, 1 ποτήρι γάλα 1,5% με κανέλα, καφές ή πράσινο τσάι.

Δεκατιανό:

1 χούφτα ξηροί καρποί, 1 ποτήρι χυμός ORAC ή 1 φέτα μαύρο ψωμί, 8 10 μέτριες ελιές, χυμός φρούτων με κρόκο Κοζάνης και φύλλα μέντας ή 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης και 1 ποτήρι γάλα 1,5% με κανέλα

Μεσημεριανό:

1 μερίδα κοτόπουλο (ή ψάρι ή θαλασσινά ή μπριζόλα ή γαλοπούλα ή μπιφτέκια) με λίγο καστανό ρύζι ή ζυμαρικά ολικής με καλαμπόκι ή όσπρια ή οποιοδήποτε λαδερό ή λαχανικά εποχής ωμά βραστά ψητά με λίγο λάδι, 8 10 ελιές, 1 φέτα μαύρο ψωμί (όταν το φαγητό δεν περιλαμβάνει άμυλο) Απογευματινό: Φρούτο επιλογής, 10 αμύγδαλα, κανέλα ή 1 γιαούρτι 2%, σταφίδες, καρύδια, κανέλα ή ξηροί καρποί με σταφίδες ή 1 παστέλι, 10 αμύγδαλα ή 3 4 μπισκότα πτιμπερ με σοκολάτα, 1 ποτήρι κεφίρ (ή 1 ποτήρι γάλα 1,5% με κανέλα) ή 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 αυγό βραστό Καφές ή πράσινο τσάι.220514090956_6892

Βραδινό:

1 τοστ, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι ή ντάκος με ντοματίνια, λίγο λάδι, τυρί φέτα και κάππαρη ή 1 ομελέτα (2 αυγά και λαχανικά), σαλάτα εποχής με λίγο λάδι ή σαλάτα του σεφ ή τονοσαλάτα ή σαλάτα εποχής με λίγο σολομό και λίγο λάδι.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ