Η Kim Kardashian κατάφερε να χάσει 26 ολόκληρα κιλά ακολουθώντας πρόγραμμα διατροφής αλλά και κάνοντας γυμναστική.

Το αμερικανικό People δημοσίευσε το πρόγραμμα γυμναστικής. Πλέον ζυγίζει 60 κιλά με ύψος 1,59.

Πρωινό
Αβγά scrambled με λουκάνικο γαλοπούλας και καπνιστό τυρί Gouda
½ κεσεδάκι γιαούρτι με 1/3 της κούπας blueberries

Σνακ
Μία μπάρα Atkins με σοκολάτα και ξηρούς καρπούς

Μεσημεριανό
Ψητό φιλέτο κοτόπουλο με σαλάτα σπανάκι και σως φέτας

Σνακ
1 μεσαίο καρότο και 4 κουταλιές της σούπας χούμους

Βραδινό
Ψάρι με πράσινα φασολάκια

 

Σύνολο θερμίδων: περίπου 1500

Extra tip: Πίνει οπωσδήποτε 1,5 με 2 λίτρα νερό την ημέρα

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.