Η Ελένη Μενεγάκη έχει χάσει σχεδόν όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης και συνεχίζει να κάνει διατροφή.

Διαβάστε τη δίαιατα που ακολουθεί:

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 1κ.γ. μέλι, 1κ.γ. μαλακή μαργαρ’ινη, 1 ποτήρι γάλα με 1.5% λιπαρά, καφές ελληνικός ήστιγμιαίος
Δεκατιανό: 10 ανάλατα αμύγδαλα, 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα
Μεσημεριανό: Φασόλια μαυρομάτικα, 1 μερίδα τυρί με χαμηλά λιπαρά, 4 ελιές
Πετά το μεσημεριανό: Πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες
Απογευματινό: 1 μήλο και 1 πορτοκάλι
Με το απογευματινό: Αντίοξείδωτικό ρόφημα κρόκου Κοζάνης
Βραδινό: 1 μερίδα ψητά μανιτάρια, σαλάτα ρόκα, 2κ.σ. αβοκάντο, 1 μερίδα τυρί, 1 ποτήρι κόκκινο κρασί

ΤΡΙΤΗ
Πρωινό: 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεων, 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
Δεκατιανό: 1 μήλο και 1 πορτοκάλι
Μεσημεριανό: 1 μερίδα σολομός ψητός, σαλάτα μπρόκολο, 4 ελιές, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο
Μετά το μεσημεριανό: Πράσινο τσάι με διπλάοια περιεκτικότητα σε κατεχίνες
Απογευματινό: Ί γιαούρτι, 1κ.γ. κανέλα, 5 ανάλατα αμύγδαλα, 2κ.σ. βατόμουρα
Με το απογευματινό: ΑνίΙΟξεί-δωτικό ρόφημα κρόκου Κοζάνης
Βραδινό: 1 τοστ (2 φέτες ψωμί πολύσπορο, 1 μερίδα τυρί, γαλοπούλα light, 1 μερίδα χόρτα

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: 1ρυζογκόφρετα, 1κ.γ. μαρμελάδα με φρουκτόζη, 1κ.γ. μαλακή μαργαρίνη, 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
Δεκατιανό: 1 μπανάνα
Μεσημεριανό: 1 μερίδα σπανακόρυζο με καστανό ρύζι, 1 μερίδα τυρί με χαμηλά λιπαρά, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 4 ελιές
Μετά το μεσημεριανό:
Πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες
Απογευματινό: 2 cream crackers σίκαλης, 1 ποτύρι χυμό πορτοκάλι.

Με το απογευματινό: Αντίοξείδωτικό ρόφημα κρόκου Κοζάνης
Βραδινό: Τόνος σε λάδι ή νερό, σαλάτα ρόκα – καρότο – άνηθος, 2κ.σ, αβοκάντο, 1 ποτήρι κόκκινο κρασί

 

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεων, 1 ποτήρι γάλα, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
Δεκατιανό: 10 ανάλατα αμύγδαλα και 2 μανταρίνια
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπιφτέκια γαλοπούλας, σαλάτα λάχανο – καρότο, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 4 ελιές,1 ποτήρι κόκκινο κρασί
Μετά το μεσημεριανό:
Πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες
Απογευματινό: Ί γιαούρτι, 1κ.γ. κανέλα, 2κ.σ. βατόμουρα
Με το απογευματινό: Αντίοξείδωτικό ρόφημα κρόκου Κοζάνης

Βραδινό: 2 μέτριες πατάτες βραστές, βραστά καρότα, βραστό μπρόκολο, 1 μερίδα τυρί

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό: 1 κουλούρι θεσσαλονίκης, 1 ποτήρι γάλα Ί ,5% λιπαρά, καφές ελληνικός ή στιγμιάιος
Δεκατιανό: 1 Πορτοκάλι, 10 ανάλατα αμύγδαλα
Μεσημεριανό: Φασόλια κόκκινα, 1 μερίδα τυρί με χαμηλά λιπαρά, 4 ελιές
Μετά το μεσημεριανό:
Πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες
Απογευματινά: 3 καρύδια και 4 αποξηραμένα βερίκοκα

Με το απογευματινό: Αντίοξείδωτικό ρόφημα κρόκου Κοζάνης
Βραδινό: 1 αυγό βραστό, σαλάτα ρόκα – σπανάκι, 2κ.σ.αβοκάντο, 1 μερίδα τυρί, 4 ελιές

 

ΣΑΒΒΑΤΟ
Πρωινό: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 1 κ.γ. μέλι με ταχινι, 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
Δεκατιανό: 2 ακτινίδια
Μεσημεριανό: 1 μερίδα σαρδέλες ψητές, 4 ελιές, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, μπρόκολο βραστό
Μετά το μεσημεριανό: Πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες
Απογευματινό: 1 γιαούρτι, 1κ.γ. κανέλα, 2κ.σ. βατόμουρα
Με το απογευματινό: Αντίοξείδωτικό ρόφημα κρόκου Κοζάνης
Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 3 καρύδια, 2κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως
ΚΥΡΙΑΚΗ
Πρωινό: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 1 κ.γ. μέλι, 1 κ.γ. μαλακή μαργαρίνη, 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
Δεκατιανό: 1 πορτοκάλι και 1μήλο
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μοσχάρι κοκκινιστό, 1 μερίδα
χόρτα, καστανό ρύζι, 1 ποτήρι κόκκινο κρασί
Μετά το μεσημεριανό:
Πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες
Απογευματινό: 50γρ, σοκολάτα με γλυκαντικό, χωρίς ζάχαρη
Με το απογευματινό: Αντίοξείδωτικό ρόφημα κρόκου Κοζάνης
Βραδινό: Φρουτοοαλάτα με γιαούρτι (1 μήλο, 1 πορτοκάλι, αποξηραμένα δαμάσκηνα, 1 μπανάνα 5 ανάλατα αμύγδαλα,1κ,γ. μέλι, κανέλα)

Πηγή: CIAO



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.