Η Ελένη Μενεγάκη μετά τον ερχομό της κόρης της ακολουθεί διατροφή για να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης και να επιστρέψει τα κιλά της.

Αυτή είναι η διατροφή που ακολουθεί:

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα άπαχο ή 1 γιαούρτι 2% και 30 γρ. μούσλι ή 2 φρυγανιές ολικής άλεσης ή 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 2 κ.γ μέλι ή 1/2 κουλούρι Θεσσαλονίκης ολικής άλεσης

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 1/2 φλιτζ. τσαγ. ζυμαρικό ή ρύζι ή 1½ φλιτζ. τσαγ. όσπρια και 2 κ.σ. τριμμένο τυρί ή 30 γρ. τυρί φέτα μαζί με 120 γρ. ψημένο κοτόπουλο ή γαλοπούλα (όχι τηγανητό) ή μοσχαρίσιο κρέας ή ψάρι και σαλάτα εποχής (ωμή ή βραστή) με 2 κ.γ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: Σαλάτα εποχής (ωμή ή βραστή) με 30γρ. τυρί και 1 κ.σ. ελαιόλαδο (ή 2 κ.γλ. ελαιόλαδο και 5 ελιές), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 1 φρούτο

 

Πηγή: you

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.