Η Δέσποινα Βανδή μια άψογη σιλουέτα που θα ζήλευαν και 20χρονες.

Η τραγουδίστρια προσέχει τη διατροφή της και κάνει καθημερινά γυμναστική. Επειδή όμως της αρέσει η μαγειρική και δεν θέλει να στερείται κάποιες φορές κάνει τις παρασπονδίες της παίρνοντας και μερικά κιλάκια.

Δείτε τη δίαιτα που κάνει όταν παίρνει κάποια κιλάκια.

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα
Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών54
Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή ψάρι ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά
Απογευματινό: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί
Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο

Πηγή: you

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ