Διορία, μέχρι αύριο Τετάρτη, για να καταθέσει επίσημη ενημέρωση στην ομοσπονδιακή υπηρεσία για τον τρόπο που σκοπεύει να επιλύσει το πρόβλημα με το λογισμικό, έχει η διοίκηση της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, στον απόηχο της χθεσινής αποκάλυψης της εφημερίδας Handelsblatt σύμφωνα με την οποία η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι το λογισμικό παραποίησης των τιμών των ρύπων είχε τοποθετηθεί σε 8 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η εφημερίδα επικαλείται μια επιστολή, με ημερομηνία 2 Οκτωβρίου 2015, που έστειλε ο όμιλος σε μέλη του κοινοβουλίου, την οποία έχει συνυπογράψει ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και νυν λομπίστας της VW Τόμας Στεγκ, και αναφέρεται ότι από το σκάνδαλο επηρεάζονται οχήματα με κινητήρες ντίζελ 1.2, 1.6 και 2.0 λίτρων.

Οι συντάκτες της επιστολής ζητούν συγγνώμη «για το λάθος μερικών προσώπων» και δεσμεύονται να ρίξουν άπλετο φως στην υπόθεση, επισημαίνει η Handelsblatt. Επίσης ξεκαθαρίζουν ότι όλα τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται από το σκάνδαλο θα ανακληθούν για επισκευή «και φυσικά θα αναλάβουμε το κόστος».

Μέχρι τώρα η VW είχε παραδεχθεί ότι τοποθέτησε το εν λόγω λογισμικό σε 11 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο, μεταξύ αυτών και 2,8 εκατομμύρια στη Γερμανία.

Εξάλλου σήμερα αναμένεται να μιλήσει στους εργαζομένους της εταιρείας ο Ματίας Μίλερ, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της VW, σε μια συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ κατά τη διάρκεια της οποίας θα απαντήσει στα ερωτήματά τους.

«Η ανάγκη των εργαζόμενων να ενημερωθούν είναι μεγάλη», δήλωσε ένας εκπρόσωπος του διευθυντή του εργοστασίου.

Στο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ εργάζονται περίπου 72.500 άνθρωποι και παράγονται κάθε χρόνο περισσότερα από 830.000 οχήματα. Σε παγκόσμιο επίπεδο οι εργαζόμενοι της VW φτάνουν τους 600.000.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ