Στη δημόσια θέα δίνονται τα απομεινάρια ενός θαλάσσιου «τέρατος», ηλικίας 170.000.000 ετών, πενήντα χρόνια μετά την ανακάλυψή του σε παραλιακή περιοχή της Σκωτίας.

Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι τα απολιθώματα του τέρατος του Storr Loch αποτελούν την κορωνίδα των απολιθωμάτων.

Το τέρας του Storr Loch ανακαλύφθηκε το 1966, περίπου 30 χρόνια μετά την πρώτη «εμφάνιση» της Νέσυ, του γνωστού τέρατος του Λοχ Νες. Μάλιστα, την ανακάλυψη έκανε ο διευθυντής ενός σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Το «δελφινοειδές» αρπακτικό χαρακτηρίζεται ως ένας εξαφανισμένος ιχθυόσαυρος, ενώ εκτιμάται ότι είχε μήκος περίπου 4 μέτρων και ότι διέλυε τα θηράματά του με τα κωνικού σχήματος δόντια του. Ζούσε τρώγοντας ψάρια και καλαμάρια, ενώ φαίνεται ότι εξαφανίστηκε κατά την Κρητιδική περίοδο, αρκετά εκατομμύρια χρόνια πριν τους δεινόσαυρους που ζούσαν στην ξηρά.

Για 50 ακριβώς χρόνια, ο σκελετός του πλάσματος αυτού διατηρούνταν στο Εθνικό Μουσείο της Σκωτίας, ωστόσο, οι υπεύθυνοι αποφάσισαν ότι είναι πλέον η στιγμή για το τέρας του Storr Loch να ξαναβγει στο φως. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι πρόκειται για τον πιο ολοκληρωμένο σκελετό ενός τόσο αρχαίου δεινόσαυρου που έχει βρεθεί ποτέ στη Σκωτία.

_91028124_fossilnigellarkin 473446-storr-lochs-monster-unveiled-in-edinburgh-september-2016 1473085446065925