Τρία υψηλόβαθμα διευθυντικά στελέχη του ρωσικού δημοσιογραφικού ομίλου RBC, τα μέσα ενημέρωσης του οποίου δημοσίευσαν αποκαλύψεις για τα οικονομικά συμφέροντα αξιωματούχων της κυβέρνησης και ανθρώπων που πρόσκεινται στον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν, υπέβαλαν σήμερα Παρασκευή την παραίτηση τους, έπειτα από διαφωνίες τους με την διοίκηση του ομίλου.

Η εφημερίδα του ομίλου RBC τους τελευταίους μήνες εξαγρίωσε το Κρεμλίνο έπειτα από δημοσιεύματα που αφορούσαν τα επιχειρηματικά συμφέροντα του γαμπρού του Πούτιν, με λεπτομερή ρεπορτάζ για ανθρώπους που βρίσκονται στον κύκλο του Ρώσου προέδρου, που εμφανίζονται ως ιδιοκτήτες υπεράκτιων εταιριών στα έγγραφα των «Panama Papers».

«Τον τελευταίο καιρό πραγματοποιήσαμε εκτενείς συζητήσεις για την περαιτέρω εξέλιξη του RBC και κατά τη διάρκεια αυτών δεν καταλήξαμε σε κοινές απαντήσεις σε κάποια σημαντικά ερωτήματα, οπότε ελήφθη η απόφαση να τραβήξουμε χωριστούς δρόμους», ανέφερε με ανακοίνωση του ο Νικολάι Μολίμπογκ, γενικός διευθυντής του ομίλου.

Η Ελιζαβέτα Οσετίκνσκαγια, αρχισυντάκτρια των μέσων ενημέρωσης του RBC πρόκειται επίσης να αποχωρήσει από τη θέση της, καθώς και ο Μαξίμ Σόλιους, διευθυντής της εφημερίδας που εκδίδει ο όμιλος και ο Ρομάν Μπαντάνι, διευθυντής του πρακτορείου ειδήσεων του ομίλου, όπως ανέφερε στην ανακοίνωση ο Μολίμπογκ.

Μια πηγή που πρόσκειται στο RBC δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς ότι πολλοί δημοσιογράφοι του ομίλου πρόκειται να ακολουθήσουν την κίνηση των προϊσταμένων τους, υποβάλλοντας και αυτοί την παραίτηση τους τις επόμενες εβδομάδες.

Ο ρωσικός δημοσιογραφικός όμιλος ελέγχεται από τον δισεκατομμυριούχο πολιτικό Μιχαήλ Προχόροφ, που στις προεδρικές εκλογές του 2012 κέρδισε την τρίτη θέση, συγκεντρώνοντας το 8% των ψήφων.

Τα μέσα ενημέρωσης του ομίλου, μια καθημερινή εφημερίδα, ένας τηλεοπτικός σταθμός οικονομικών ειδήσεων και ένα διαδικτυακό πρακτορείο ειδήσεων, θεωρούνται από πολλούς από τα λίγα ανεξάρτητα στην Ρωσία, όπου τα κρατικά μέσα ενημέρωσης, που ακολουθούν την επίσημη γραμμή του Κρεμλίνου, κυριαρχούν στο ενημερωτικό τοπίο.

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax πως οι ρωσικές αρχές δεν άσκησαν καμία πίεση στον όμιλο για την αποχώρηση των διευθυντών.

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας