Αιχμές για τους κινητήρες ντίζελ της Opel, μετά το σκάνδαλο της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, αφήνει το περιοδικό Spiegel.

Σε πολυσέλιδη έρευνά του, κάνει λόγο για «βρώμικα μυστικά» ολόκληρης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και αναφέρεται στα  οχήματα ντίζελ της Opel υποστηρίζοντας ότι  εκπέμπουν έως και 11 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου από το επιτρεπόμενο όριο.

Σύμφωνα πάντα με το Spiegel, οι ντιζελοκινητήρες της Opel, στην πραγματικότητα, χρησιμοποιούν την καθαρή τεχνολογία AdBlue μόλις στο 20% του χρόνου λειτουργίας τους, ενώ στο υπόλοιπο 80% το σύστημα καθαρισμού απενεργοποιείται, επιβαρύνοντας την ατμόσφαιρα και την υγεία με καρκινογόνες ουσίες.

Όπως και στην περίπτωση της Volkswagen, η απενεργοποίηση γίνεται για να βελτιωθούν οι επιδόσεις των αυτοκινήτων, εξαπατώντας καταναλωτές που θεωρούν ότι αγοράζουν οχήματα με χαμηλούς ρύπους, αναφέρει το δημοσίευμα.

Η αυτοκινητοβιομηχανία Οpel έχει ξεκαθαρίσει πάντως ότι τα οχήματά της «δε χρησιμοποιούν λογισμικό που καταλαβαίνει ότι το όχημα περνάει από έλεγχο ρύπων».

SHARE


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας