Η Daily Mail ανακάλεσε ένα δημοσίευμα στον ιστότοπό της εξαιτίας του οποίου η Μελάνια Τραμπ, σύζυγος του υποψήφιου των Ρεπουμπλικάνων για την προεδρία των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, προσέφυγε εναντίον της εφημερίδας στην αμερικανική δικαιοσύνη.

«Εάν οτιδήποτε στο άρθρο της Ντέιλι Μέιλ ερμηνεύθηκε ότι πρόβαλε τον ισχυρισμό ή υπονοούσε πως η κυρία Τραμπ εργαζόταν ως «συνοδός» ή στη «βιομηχανία του σεξ»… (το άρθρο) ανακαλείται, κι η Ντέιλι Μέιλ λυπάται για οποιαδήποτε τέτοια παρερμηνεία», αναφέρεται σε ανάρτηση στον ιστότοπο της εφημερίδας.

Στο επίμαχο δημοσίευμα, στην ηλεκτρονική έκδοση της Daily Mail τον περασμένο μήνα, αναφερόταν με βάση πληροφορίες ενός σλοβένικου περιοδικού ότι ένα πρακτορείο μοντέλων στη Νέα Υόρκη με το οποίο συνεργάστηκε η Τραμπ τη δεκαετία του 1990 λειτουργούσε ταυτόχρονα ως γραφείο συνοδών κι έφερνε σε επαφή πλούσιους πελάτες με γυναίκες που τους προσέφεραν υπηρεσίες σεξουαλικής φύσης.

Δικηγόρος που εκπροσωπεί την Τραμπ ανακοίνωσε χθες ότι κατατέθηκαν μηνύσεις εναντίον της εταιρείας Mail Media, που είναι κατά τον νόμο υπεύθυνη για την Daily Mail Online, και εναντίον ενός μπλόγκερ για τα «δυσφημιστικά» και «κατάφωρα προσβλητικά» δημοσιεύματά τους για το πρόσωπό της κι ότι η πελάτισσά του αξιώνει να της καταβληθεί αποζημίωση ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ