Μετά τον βρετανό βιολόγο και νομπελίστα, Τιμ Χαντ, άλλος ένας επιφανής επιστήμονας φαίνεται να υπέβαλλε την παρίτησή του από το πανεπιστήμιο στο οποίο εργαζόταν, λόγω κατηγοριών σε βάρος του για κατ’ επανάληψη σεξουαλική παρενόχληση φοιτητριών και γυναικών συνεργατών του.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τον Τζιόφρι Μάρσι, καθηγητή του Τμήματος Αστρονομίας του Πανεπιστημίου Μπέρκλεϊ στην Καλιφόρνια, έναν από τους κορυφαίους στον κόσμο επιστήμονες εξειδικευμένους στην ανακάλυψη πλανητών εκτός του ηλιακού μας συστήματος.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, τα περιστατικά για τα οποία κατηγορείται ξεκινούν από το 2001 και φθάνουν έως το 2010.

Ο ίδιος απολογήθηκε για τη συμπεριφορά του, αλλά το πανεπιστήμιο δεχόταν μεγάλη πίεση να τον απολύσει. Αντί όμως να συμβεί αυτό, ο Μάρσι προτίμησε να υποβάλει πρώτος την παραίτησή του.

Μία από τις πρώην φοιτήτριές του, δήλωσε ότι ο Μάρσι της μιλούσε συχνά για τις προηγούμενες σεξουαλικές εμπειρίες του και είχε επιχειρήσει να της κάνει μασάζ στο λαιμό.

«Αν και δεν συμφωνώ με όλα τα σε βάρος μου παράπονα, είναι σαφές ότι οι ενέργειές μου έκαναν μερικές γυναίκες να νιώσουν άσχημα και γι’ αυτό ειλικρινά ζητώ συγνώμη. Έχω δουλέψει σκληρά για να αλλάξω», δήλωσε από την πλευρά του ο αμερικανός αστρονόμος, χωρίς όμως να γίνει αρκετά πεισιτικός.

Ο Μάρσι αναγκάσθηκε να παραιτηθεί και από το Πρόγραμμα «Breakthrough Listen», μια πρωτοβουλία για την ανακάλυψη νοήμονος εξωγήινης ζωής στο σύμπαν.