Σταθερά βελτιώνεται η εικόνα της Κίνας στο εξωτερικό, με την χώρα να γίνεται ολοένα και πιο ελκυστική για τους ξένους, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα.

Η έρευνα διενεργήθηκε μεταξύ του Ιανουαρίου και του Μαρτίου 2016, από τη βρετανική εταιρία ερευνών Millward Brown, την αμερικανική Lightspeed GMI, και το Κέντρο Διεθνών Επικοινωνιακών Σπουδών στο China Foreign Languages Publishing Administration.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, την καλύτερη αντίληψη και εντύπωση για την Κίνα είχαν ξένοι ηλικίας 18-35 ετών. Ανάμεσα στους ερωτηθέντες από το εξωτερικό, το 31% περίπου σχεδιάζει να σπουδάσει, να εργαστεί ή να ταξιδέψει στην Κίνα μέσα στην επόμενη τριετία, με το ποσοστό τους να είναι αυξημένο κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με πέρυσι. Οι πιο ελκυστικές πόλεις είναι το Πεκίνο, η Σανγκάη και το Χονγκ Κονγκ.

Η Κίνα κατατάσσεται δεύτερη στην παγκόσμια επιρροή, σύμφωνα με την έρευνα, με τις ΗΠΑ να αποτελούν τη χώρα με τη μεγαλύτερη επιρροή.

Θετική είναι η γνώμη για τις κινεζικές επιχειρήσεις, με περισσότερο από το 30% των συμμετεχόντων στην έρευνα να συμφωνούν ότι έφεραν νέα κεφάλαια και τεχνολογίες ενώ δημιούργησαν νέες θέσεις εργασίας.

Η έρευνα, που έγινε σε δείγμα 9.500 ατόμων, έδειξε ότι οι πέντε γνωστότερες κινεζικές μάρκες είναι οι Lenovo, Huawei, Alibaba, ZTE και Haier.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ