Καθυστερήσεις που οφείλονται σε πρόβλημα στο σύστημα πληροφορικής, παρουσιάζουν δρομολόγια της British Airways κυρίως στα αεροδρόμια της Ουάσινγκτον, του Σαν Φρανσίσκο και της Ατλάντα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Παρότι η εταιρεία ζήτησε συγνώμη από τους πελάτες της, δεν θέλησε να σχολιάσει τη φύση του προβλήματος που παρουσιάσθηκε στα συστήματά της, ούτε να διευκρινίσει τις διαστάσεις του.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γεμίσει από παράπονα και περιπαικτικά σχόλια επιβατών που καθηλώθηκαν επί ώρες στα αεροδρόμια πριν μπορέσουν να επιβιβασθούν.

Η Κάρεν Ρέιμπερν εξήγησε στον λογαριασμό της στο Twitter ότι περίμενε ώρες στο αεροδρόμιο του Φοίνιξ στην Αριζόνα πριν μπορέσει να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο της. «Είναι τρελό, τέσσερις ώρες αναμονής στο check in με τη μόνη υπόσχεση «σε δέκα λεπτά» ή «σε λίγη ώρα»».

Προτρέπουμε τους πελάτες μας να κάνουν check in μέσω του Ίντερνετ πριν φθάσουν στο αεροδρόμιο», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Ταυτόχρονα, μέλη της εκστρατείας «Black Lives Matter» έχουν καταλάβει την πίστα του London City Airport προκαλώντας διακοπή της λειτουργίας του.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ