Φρενίτιδα διαδικτυακών αγορών προκάλεσε στην Κίνα η λεγόμενη «Ημέρα των Εργένηδων», με τον κινεζικό κολοσσό αγορών στο ίντερνετ Alibaba να καταγράφει νέο ρεκόρ πωλήσεων σε μια οικονομία που καταγράφει επιβράδυνση.

Η 11 Νοεμβρίου (11/11) δεν είναι κάποια παραδοσιακή γιορτή στην Κίνα, ωστόσο θεωρείται η «Ημέρα των Εργένηδων» λόγω των διαδοχικών ψηφίων «1» στην ημερομηνία. Από το 2009, η Alibaba εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να αυξήσει τις πωλήσεις της την συγκεκριμένη ημέρα, κάνοντας γενναίες προσφορές, κυρίως για να προσελκύσει τους μοναχικούς ανθρώπους.

Στις 11:49 τοπική ώρα, οι Κινέζοι χρήστες του διαδικτύου είχαν ήδη ξοδέψει αποκλειστικά στη δημοφιλή πλατφόρμα αγορών Tmall, που ανήκει στην Alibaba, τόσα χρήματα όσα είχαν δαπανήσει καθ’ όλη την αντίστοιχη περυσινή «Ημέρα των Εργένηδων», δηλαδή 57,1 δισεκατομμύρια γιουάν (8,34 δισεκατομμύρια ευρώ). Σύμφωνα με την Tmall, τα τρία τέταρτα των αγορών έγιναν μέσω smartphones και tablet.

Ανυπομονώντας να εκμεταλλευθούν τις σημαντικές εκπτώσεις σε κινητά τηλέφωνα, τσάντες σχεδιαστών και άλλες συσκευές, πολλοί χρήστες περίμεναν τα μεσάνυχτα προκειμένου να είναι οι πρώτοι που έκαναν τις αγορές τους. Μέσα σε ένα λεπτό και 12 δευτερόλεπτα, είχαν ήδη ξοδέψει 1 δισεκ. γιουάν (146 εκατ. ευρώ).

Με τις πωλήσεις να χτυπούν χρόνο με το χρόνο νέα ρεκόρ, η «Ημέρα των Εργένηδων», έχει γίνει μια προσοδοφόρα επιχειρηματική ευκαιρία που έχουν σπεύσει να εκμεταλλευτούν όλες οι εταιρίες διαδικτυακών πωλήσεων στην Κίνα, με τον ανταγωνισμό μεταξύ τους να γίνεται ολοένα και σκληρότερος, όπως επισημαίνει η βρετανική εφημερίδα Guardian.

Μάλιστα, η συγκεκριμένη ημέρα έχει και την προφορική στήριξη της κυβέρνησης, σε μια περίοδο κατά την οποία η κινεζική οικονομία επιβραδύνεται και το Πεκίνο προσπαθεί να υιοθετήσει ένα πιο βιώσιμο και προσανατολισμένο στην κατανάλωση μοντέλο ανάπτυξης.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ