Στη δίνη του σκανδάλου από το λογισμικό-απάτη συνεχίζει να ζει η Γερμανία, την ίδια ώρα που στη Γαλλία, όπως ανακοίνωσε η θυγατρική Volkswagen, κάτι περισσότερο από μισό εκατομμύριο οχήματα έχουν πωληθεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα και ενώ στη Νότια Κορέα ήδη κατατέθηκαν οι πρώτες αγωγές.

Παράλληλα το θέμα έχει απασχολήσει ιδιαίτερα, καθώς φαίνεται, και τον υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ο οποίος δήλωσε ότι σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές θα εφαρμοσθούν στον όμιλο Volkswagen, έπειτα από το σκάνδαλο Dieselgate.

«Στο τέλος, τίποτε δεν θα θυμίζει την παλιά VW», είπε ο Σόιμπλε σε τοπική γερμανική εφημερίδα αρνούμενος ότι το σκάνδαλο απειλεί τη γερμανική οικονομία ή τη Γερμανία ως επενδυτικό προορισμό. «Θα βγούμε ισχυρότεροι από αυτή την κρίση. Διδασκόμαστε από τις κρίσεις», είπε χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα, η…καταμέτρηση στη Γαλλία με τα αυτοκίνητα που έχουν πωληθεί τα τελευταία χρόνια στη Γαλλία και που είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό που επιτρέπει την εξαπάτηση των ελέγχων εκπομπής ρύπων φτάνουν τα 574.259 μοντέλα της Volkswagen, 189.322 Audi, 66.572 Skoda, 93.388 SEAT και 24.523 επαγγελματικά οχήματα Volkswagen, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Στη Νότια Κορέα κατατέθηκαν οι πρώτες δύο αγωγές από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Volkswagen και δεκάδες θα ακολουθήσουν την ερχόμενη εβδομάδα, όπως έγινε γνωστό από δικηγορική εταιρεία στη Σεούλ.

«Οι πελάτες μας δεν θα είχαν ποτέ αγοράσει Volkswagen, εάν γνώριζαν τα πραγματικά αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπής ρύπων», δήλωσε εκπρόσωπος της Barun Law, ο οποίος θεωρεί ότι η συμπεριφορά της εταιρείας αποτελεί αισχροκέρδεια από ποινικής απόψεως.

Αναμένεται ότι οι ενάγοντες θα ζητήσουν την ακύρωση της αγοράς του αυτοκινήτου τους, επιστροφή του τιμήματος, καθώς και την καταβολή αποζημίωσης ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος.

Να σημειωθεί ότι στη Ν. Κορέα περίπου 59.000 αυτοκίνητα της Volkswagen κυκλοφορούν με το επίμαχο λογισμικό.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ