Αναφορά στο ιδιαίτερα υψηλό τίμημα που θα πρέπει να καταβάλλουν οι πλειοδότες των τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών στην Ελλάδα κάνει δημοσίευμα της ιστοσελίδας του δημόσιου βελγικού ραδιοτηλεοπτικού σταθμού RTBF.

Το δημοσίευμα φέρει τον τίτλο «246 εκατομμύρια ευρώ για την κατοχύρωση των τεσσάρων ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών» και σημειώνει ότι η αδειοδότηση εντάσσεται στο πλαίσιο μιας μεγάλης, αλλά και εξαιρετικά αμφιλεγόμενης, μεταρρύθμισης του ελληνικού οπτικοακουστικού τομέα.

Στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι από την εποχή που τελείωσε το κρατικό μονοπώλιο, τη δεκαετία του 1990, τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια, γνωστά για τη μετριότητα των προγραμμάτων τους και για την προκατάληψη στη διαχείριση της πληροφόρησης, λειτουργούσαν με προσωρινές άδειες χωρίς ακριβείς προδιαγραφές.


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.