Ένα ανθρώπινο απολίθωμα ηλικίας 4.800 ετών μιας μητέρας να κρατά στην αγκαλιά το βρέφος της, ανακάλυψαν οι αρχαιολόγοι στην Ταϊβάν, ανέφεραν αξιωματούχοι του μουσείου σήμερα.

Τα 48 λείψανα, η εκταφή των οποίων έγινε σε τάφους στην περιοχή Ταϊτσουνγκ, αποτελεί το αρχαιότερο ίχνος ανθρώπινης ύπαρξης στην κεντρική Ταϊβάν. Ανάμεσα στα ευρήματα, η πιο εντυπωσιακή ανακάλυψη ήταν ο σκελετός μιας νεαρής μητέρας που κοιτάζει προς τα κάτω το βρέφος που κρατούσε στα χέρια της.

«Όταν έγινε η εκταφή, όλοι οι αρχαιολόγοι και τα μέλη του προσωπικού έμειναν στο στόμα ανοιχτό. Ο λόγος; Η μητέρα κοίταζε προς το μωρό που κρατούσε στα χέρια της», δήλωσε ο Τσου Γούει Λι, έφορος στο Τμήμα Ανθρωπολογίας του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Επιστήμης της Ταϊβάν.

Η ανασκαφή ξεκίνησε τον Μάιο του 2014 και χρειάστηκε ένας χρόνος για την ολοκλήρωση της. Η παλαιομέτρηση με άνθρακα χρησιμοποιήθηκε για να προσδιοριστεί η χρονολογία των απολιθωμάτων, που περιελάμβαναν πέντε παιδιά.

Η εικόνα δεν απεικονίζει την συγκεκριμένη περίπτωση απολιθώματος