Παρουσία ισχυρής δύναμης του λιμενικού σώματος μεταφέρθηκε στα γραφεία της Ε’ τακτικής ανακρίτριας, ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου στην Αίγινα που σκόρπισε το θάνατο.

Ο κατηγορούμενος κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις για το περιστατικό που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους τέσσερις άνθρωποι μεταξύ των οποίων και ένα κοριτσάκι πέντε ετών.

Σε βάρος του 77χρονου έχουν ασκηθεί ποινικές διώξεις και αντιμετωπίζει δύο κακουργηματικές κατηγορίες και δύο πλημμεληματικές.

Στο απολογητικό του υπόμνημα (PDF) προς την τακτική ανακρίτρια, το οποίο δημοσιεύει το Βήμα, ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου, κατέθεσε πως δεν πίστευε ότι σκάφος που κινούταν στα αριστερά του θα μπορούσε να περάσει από την πλώρη του.

«Η πορεία πλεύσης μου ήταν από βορρά προς νότο και εισερχόμενος στη θαλάσσια ζώνη που παρεμβάλλεται μεταξύ της νησίδας Μονή και των δυτικών ακτών της Αίγινας, στη θέση Πέρδικα αντιλήφθηκα μηχανοκίνητο σκάφος να κινείται από τη θέση Πέρδικα προς τη νήσο Μονή, δηλαδή επί πορείας από Ανατολή προ Δύση. Ποτέ δεν πίστεψα ότι σκάφος κινούμενο αριστερά μου θα περάσει από την πλώρη μου. Η πορεία μου ήταν σταθερή, χωρίς να έχω τον οποιοδήποτε λόγο να πραγματοποιήσω τον οποιοδήποτε αιφνίδιο ελιγμό, αφού άλλωστε μετέβαινε για λόγους αναψυχής με φίλους σε κόλπο της νησίδας Μονής»

Ο κατηγορούμενος αρνείται τις κατηγορίες μαρτύρων που τον θέλουν να προχώρησε σε επικίνδυνους ελιγμούς και στην ανάπτυξη μεγάλης ταχύτητας :

«Η ταχύτητα με την οποία ταξίδευε το σκάφος «DUENDE» κατά τη στιγμή προ της προσκρούσεως ήταν 21 ν.κ., ήταν δηλαδή ταχύτητα, με την οποία πραγματοποιείτο ασφαλής πλους, αφού με αυτή το σκάφος «πλάναρε», δηλαδή ερχόταν σε οριζόντια θέση σε σχέση με την θάλασσα. Άλλωστε το συγκεκριμένο σκάφος, με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και την ισχύ των εγκατεστημένων σε αυτό προωστηρίων μηχανών, την κατάσταση στην οποία βρισκόταν (γάστρα και έλικες ήταν ήδη καλυμμένες με θαλάσσιους οργανισμούς λόγω της πολυήμερης ακινησίας) και τις συνθήκες φορτώσεως της συγκεκριμένης ημέρας (επιβάτες, συμπληρωμένη δεξαμενή καυσίμων, πλήρεις δεξαμενές πόσιμου νερού, εφόδια, εξοπλισμός κλπ), δεν θα μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα μεγαλύτερη των 28 ν.μ. Ούτε ο ίδιος ανάπτυσσα ποτέ ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή που το συγκεκριμένο σκάφος πλάναρε, ήτοι τα 21 ν.κ., διότι, τότε το «DUENDE» πραγματοποιούσε ασφαλείς και άνετους πλόες, τόσο για εμένα ως κυβερνήτη, όσο και για τους επιβαίνοντες σε αυτό και ήταν η συνήθης ταχύτητα, η οποία προβλέπεται για πλου κρουαζιέρας».

Ο χειριστής του μοιραίου ταχύπλοου επικαλέστηκε σοβαρά προβλήματα υγείας τα οποία δεν του επέτρεπαν να επιβιβαστεί και να οδηγήσει το ταχύπλοο τις προηγούμενες ημέρες, αφού εξαιτίας αυτών είχε νοσηλευτεί, απαντώντας έτσι σε όσους ισχυρίζονται πως τις ημέρες πριν το ατύχημα τον είχαν δει να οδηγεί επικίνδυνα και χαρακτηρίσε τις κατηγορίες αυτές ως «ψευδείς».

«Ήθελα να βοηθήσω τους ναυαγούς που βρίσκονταν στη θάλασσα αλλά ήταν αδύνατο να το πράξω» δήλωσε ο κατηγορούμενος θέλοντας να δικαιολογήσει τη στάση του όσον αφορά την μη παραμονή του στο σημείο του ναυαγίου.

 



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας