Με στόχο τη προσέλκυση τουριστών στην Αθήνα και κατά τη χειμερινή περίοδο, ξεκινάει η νέα καμπάνια επικοινωνίας και προώθησης της πρωτεύουσας με τον τίτλο «Speak Aθenian. Be an Aθenian» από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την Marketing Greece.

Σκοπός της νέας προσπάθειας, που αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής «I’m an Athenian too», είναι η ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας και η προώθηση της πόλης ως city break προορισμού, με την Αθήνα να αποκτάει δυναμική η οποία θα συνεχιστεί το 2016, μέσα από τον συντονισμό των δράσεων φορέων, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα.

Μια σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, όπως «Hipstoricαl», «Philosofα», «Theαtricult», «Bistrocrαcy»… δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας.

Η καμπάνια, όπως ανέφερε η διευθύντρια Επικοινωνίας, Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα «τρέξει» σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, θα «ζωντανέψει» εντός του 2016 με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά πρόσωπα της πόλης μας. «Με το «Speak Aθenian. Be an Aθenian», οι επισκέπτες μας δημιουργούν μια νέα γλώσσα και εκφράζουν με βιωματικό τρόπο την αθηναϊκή τους ταυτότητα, μέσα από την επαφή τους με την εμπειρία, την ιστορικότητα και την εξέλιξη που συνθέτουν το ξεχωριστό DNA της πόλης μας. Στόχος να αναδείξουμε την πόλη της Αθήνας μέσα από σύγχρονα εργαλεία», ανέφερε η κ. Παπαδοπούλου.

Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης, αναφερόμενος στη νέα καμπάνια, σημείωσε πως μέσα από τη δημιουργία και προβολή της σύγχρονης εικόνας της Αθήνα «στοχεύουμε στην περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα αγοράς της Ευρώπης. Αναδεικνύουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για όλους μας την επόμενη τριετία».

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ