Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρεις διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και  2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!

Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.

Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα:

  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital activation για το Μαραθώνιο 2015
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ – Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

unnamed

Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα έλαβε:

  • Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015
  • Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP
  • Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015
  • Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP
  • Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη
  • Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP
  • Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP

image003 image004 image005

Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με τη Newtons Laboratory.

teleytaio

Τα dime awards κατέκτησαν οι:

  • Βασίλης Κατσικάδης: SEM specialist
  • Χριστίνα Φωτεινοπούλου: Head of digital communications
  • Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics
  • Στέλιος Μαργαριτόπουλος: Digital marketing specialist

f75fe38d-0f66-47db-a8a9-c11eee6a796e

Τα iab mix awards κατέκτησαν οι:

  • Ηρακλής Δούμας: Digital division director
  • Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics
  • Κωνσταντίνα Μαριά: Head of PR
  • Τζίνα Γιαγκιτζή: PR specialist
  • Κωνσταντίνος Τυλιπάκης: Digital development specialist
  • Χάρης Χαρίτογλου: Head of digital development

11391556-6540-4a34-8eec-b8a9ae3d43b8



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας