Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιχείρηση ανέλκυσης τμημάτων και μειζόνων συγκροτημάτων (κινητήρας κλπ.) του αεροσκάφους F-16 Blk 52+, το οποίο είχε καταπέσει λόγω μηχανικής βλάβης στις 4 Δεκεμβρίου 2014, στη θαλάσσια περιοχή 22 ναυτικά μίλια βορείως της Γαύδου, λόγω μηχανικής βλάβης. Η ανέλκυση έγινε προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια του ατυχήματος.

Η επιχείρηση εκτυλίχθηκε σε βάθος 1.000 μέτρων από την Τρίτη 28 Ιουνίου έως τις 7 Ιουλίου και συμμετείχαν ομάδα εμπειρογνωμόνων της επιτροπής διερεύνησης του αεροπορικού ατυχήματος της πολεμικής Αεροπορίας, δύτες της κινητής ομάδας συντήρησης υποβρύχιων και θαλάσσιων εγκαταστάσεων (ΚΟΣΥΘΕ) της ΠΑ και ερευνητικό προσωπικό του ελληνικού κέντρου θαλάσσιας έρευνας (ΕΛΚΕΘΕ), το οποίο είχε και την ευθύνη της ανέλκυσης.

Οι συμμετέχοντες επέβαιναν στο ωκεανογραφικό σκάφος «Αιγαίο». Σύμφωνα με πληροφορίες, στο σκάφος επέβαινε και κλιμάκιο της κατασκευάστριας εταιρείας του κινητήρα του αεροσκάφους.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη συντριβή του μαχητικού αεροσκάφους οι δύο πιλότοι είχαν καταφέρει να απεγκλωβιστούν, ενώ αργότερα περισυνελέγησαν από την Πολεμική Αεροπορία.

SHARE
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.