Μία ακόμη καινοτομία του Δήμου Βόλου έγινε πράξη, αφού δημιούργησε μία ψηφιακή εφαρμογή, μέσω της οποίας, τόσο οι κάτοικοι, όσο και οι επισκέπτες του Βόλου, θα μπορούν να καλούν δωρεάν και να αναφέρουν το πρόβλημα που έχουν εντοπίσει και χρήζει της παρέμβασης δημοτικών υπηρεσιών.

Ειδικότερα, το σύστημα, μέσω καταγραφής, μεταφέρει αυτόματα το αίτημα στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, η οποία και επικοινωνεί με τον δημότη ή επισκέπτη και τον ενημερώνει για την ημερομηνία επέμβασης. Η καταγραφή των αιτημάτων και η επεξεργασία τους, δίνει την δυνατότητα στους προϊσταμένους των δημοτικών υπηρεσιών, αλλά και στους αιρετούς, να αξιολογήσουν το αίτημα και να παρέμβουν αναλόγως.

Μέσω του αριθμού 8001150000, παρέχεται η δυνατότητα στους κατοίκους και τους επισκέπτες του Βόλου να ενημερώνουν διαρκώς για θέματα τα οποία είναι αδύνατο να εντοπίζονται από τις υπηρεσίες του δήμου.

Η νέα αυτή υπηρεσία τέθηκε σε λειτουργία την Τρίτη, μία εβδομάδα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ημερομηνία.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ