Στροφή στην… τεχνολογία και συγκεκριμένα τη διαδικτυακή κάνουν οι Έλληνες, αφού η αύξηση της online αγοράς ταξιδιωτικών πακέτων κατά το εννεάμηνο του 2016, καταγράφηκε στο 75%.

Όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία του ελληνικού ταξιδιωτικού οργανισμού, Travel Plan, οι Έλληνες παρουσιάζουν μία αυξανόμενη τάση να οργανώνουν διαδικτυακά τα ταξίδια τους, ενώ προτίμηση καταγράφεται και στα οργανωμένα ταξίδια, τα οποία παρέχουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές και υπηρεσίες σε σύγκριση με τις μεμονωμένες κρατήσεις και αγορές.

Η τάση φαίνεται μάλιστα να ενισχύεται το επόμενο διάστημα, αφού για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου παρατηρείται ήδη πολύ υψηλή κίνηση στην online αγορά πακέτων διακοπών. Ειδικότερα, για το εξωτερικό, τις περισσότερες προτιμήσεις των Ελλήνων ταξιδιωτών του τριημέρου συγκεντρώνουν η Ρώμη και το Λονδίνο, και για το εσωτερικό, η Πύλος και η Αράχωβα.

Σημειώνεται ότι, σημαντικό ρόλο στη στροφή των Ελλήνων ταξιδιωτών προς τα online πακέτα διακοπών αποτέλεσε και η εφαρμογή της νέας ευρωπαϊκής οδηγίας που ψηφίστηκε πέρυσι τον Οκτώβριο από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, όπως τονίζει το Travel Plan.

Σύμφωνα με την οδηγία, οι ταξιδιώτες που αγοράζουν το δικό τους πακέτο διακοπών μέσω διαδικτύου, έχουν πλέον την ίδια προστασία με εκείνους που το αγοράζουν από τους παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Μάλιστα, μέσα από τη νέα οδηγία διευρύνθηκε και ο ορισμός του πακέτου οργανωμένου ταξιδιού προκειμένου να συμπεριλάβει περισσότερα είδη ταξιδιωτικών ρυθμίσεων που γίνονται online, όπως η αγορά αεροπορικών εισιτηρίων, η διαμονή σε ξενοδοχείο και η ενοικίαση αυτοκινήτου, τονίζεται στην ανακοίνωση.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ