Εφτασε στην Ελλάδα το δυνατότερο Polo GTI παραγωγής, που κατασκεύασε ποτέ η VW. Το μοντέλο τέταρτης γενιάς εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα 1.8 TSI, που αποδίδει 192 ίππους ισχύ και 320 Nm μέγιστη ροπή στρέψης.

Με άλλα λόγια βγάζει 12 ίππους περισσότερους από το απερχόμενο, ενώ και η ροπή στρέψης του έχει αυξηθεί κατά 70 Nm.

Το νέο μοτέρ συνδυάζει την υψηλή απόδοση με λογική κατανάλωση καυσίμου, ενώ διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και διαθέτει μεταξύ άλλων βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού, διπλό σύστημα ψεκασμού και πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή.

Να σημειώσουμε, ότι ο κινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με επτατάχυτο αυτόματο τεχνολογίας DSG.

Οι επιδόσεις του νέου VW Polo GTI είναι καυτές. Το γερμανικό πυραυλάκι πραγματοποιεί την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,7’’ και πιάνει τα 236 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Ταυτόχρονα αρκείται η έκδοση με το κιβώτιο DSG – σύμφωνα με το εργοστάσιο – σε 5,6 λίτρα αμόλυβδη ανά 100 χλμ., ενώ το Polo GTI με το χειροκίνητο σαζμάν καταναλώνει κατά μέσο όρο 6,0 λίτρα ανά 100 χλμ.

Για πρώτη φορά θα εξοπλίζεται εξάλλου το VW Polo GTI με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, που αποτελούν μέρος του πακέτου αναβάθμισης ‘’Sport Performance Kit’’.

Το τελευταίο δεν ρυθμίζει μόνον τις αναρτήσεις, αλλά και το σύστημα διεύθυνσης, την απόκριση του γκαζιού, τη χαρτογράφηση του αυτόματου κιβωτίου, ακόμη και τον ήχο του κινητήρα.

Οι εξωτερικές διαφοροποιήσεις του Polo GTI σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις εντοπίζονται στους σπορ προφυλακτήρες, στα φαρδύτερα μαρσπιέ, στο κόκκινο σιρίτι που διατρέχει και τους προβολείς, στη μεγάλη αεροτομή οροφής, στον μαύρο διαχύτη πίσω και στη διπλή απόληξη των εξατμίσεων.

Προβλέπονται επίσης νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, που αφήνουν να φαίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, ενώ υπάρχουν βεβαίως τα κλασικά λογότυπα GTI σε διάφορα σημεία του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό κάνουν τη διαφορά τα σπορ καθίσματα με τις –αυτονόητες πλέον- καρό επενδύσεις, τα αλουμινένια πεντάλ και οι δερμάτινες επενδύσεις με κόκκινες ραφές του σπορ τιμονιού, του λεβιέ ταχυτήτων και του χειρόφρενου.

Φωτογραφίες!

newpologti2 newpologti

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ