Πριν από δύο μέρες είχαμε δει τις πρώτες εικόνες και πλέον η Volvo παρουσίασε τα δύο νέα πρωτότυπα της και επίσημα. Αυτά θα αποτελέσουν τη βάση για το νέο μικρό SUV XC40 και το νέο premium μικρομεσαίο sedan S40 και γενικότερα μας προϊδεάζουν για την μελλοντική σειρά 40 της Volvo. Το πρώτο μοντέλο της επόμενης γενιάς 40 θα παρουσιαστεί σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μέσα στο 2017 και δεν αποκλείεται με την δημοφιλία που έχουν τα compact SUV τα τελευταία χρόνια, αυτό να είναι το XC40. Τα S40 και V40 μάλλον θα παρουσιαστούν το 2018 και 2019, όχι απαραίτητα όμως με αυτή τη σειρά.

Το 4θυρο sedan (με κωδικό 40.2) και το πιο ψηλό crossover (με κωδικό 40.1) – που το πιθανότερο είναι ότι θα ονομαστούν S40 και XC40 αντίστοιχα – που παρουσιάστηκαν στην Σουηδία, στην έδρα της εταιρίας στο Γκέτεμποργκ, θα κληθούν να ανταγωνιστούν μεγάλους αντιπάλους κυρίως από το γερμανικό… λόμπι, όπως το Audi Q3 και A3 sedan, η νέα BMW Χ1 ή και η Mercedes-Benz GLA. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι είναι και τα πρώτα οχήματα που θα φτιάξουν σε συνεργασία με την «μαμά» πλέον Geely.

Τα αυτοκίνητα παραγωγής φυσικά θα αντικαταστήσουν το V40 στις σημερινές του μορφές. Η Volvo δήλωσε ότι η νέα σειρά 40 θα προσφέρεται και με μία νέα έκδοση T5 (Twin Engine) που θα είναι «plug-in» υβριδική. Η τεχνολογία της θα προέρχεται από τις νέες «plug-in» εκδόσεις των S90, V90 και XC90 T8, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ο ηλεκτρικός κινητήρας θα συνδυάζεται με έναν νέο 3κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης και ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Πιθανότατα 3κύλινδρες θα είναι και οι βασικές εκδόσεις των μελλοντικών «40» της Volvo, με τους 4κύλινδρους κινητήρες των εκδόσεων «Drive-E» να τροφοδοτούν τις πιο ισχυρές εκδόσεις.

Τα μεγαλύτερα νέα προέρχονται από το γεγονός ότι η Volvo δήλωσε ότι για πρώτη φορά θα υπάρχει και μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση στη νέα σειρά 40. Το νέο ηλεκτρικό σύστημα που ετοιμάζεται για τα… 40άρια θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά και στη σειρά 90, αλλά και στους αντικαταστάτες των S60, V60 και XC60 που βασίζονται στην πλατφόρμα SPA (Scalable Platform Architecture). Ας σημειωθεί ότι η Volvo έχει ως στόχο να πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025.

Τα νέα πρωτότυπα είναι βασισμένα στην ολοκαίνουρια σπονδυλωτή πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) την οποία εξέλιξαν οι Σουηδοί για τα μελλοντικά compact μοντέλα τους. Η στρατηγική τους σε αυτές τις κατηγορίες είναι πολύ σημαντική για το μέλλον της εταιρίας, καθώς εφαρμόζει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης, που θα οδηγήσει στη νέα εποχή Volvo, που θα μπορεί να ανταγωνιστεί πολύ πιο δυναμικά τους premium ανταγωνιστές της σε παγκόσμιο επίπεδο μέχρι το 2020.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

loading...
loading...
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.