Στον Κιθαιρώνα βρίσκεται το ολοκαίνουργιο Mitsubishi L200 το οποίο έχει καταφτάσει πλέον και στην χώρα μας!

Πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο 5ης γενιάς που εκφράζει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας Sport Utility Truck, με στόχο να ικανοποιήσει τις ποικίλες ανάγκες των πελατών για στυλ, άνεση, οδηγησιμότητα, εξοπλισμό και αντοχή.

Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς το νέο L200 έχει έναν ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 2.5lt απόδοσης 181PS, ή 154PS ανάλογα την έκδοση (σ.σ: με ή χωρίς σύστημα μεταβλητού χρονισμού MIVEC) με τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται στα 169g/km αριθμός εντυπωσιακός για τον τύπο του αυτοκινήτου.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με νέο 6τάχυτο κιβώτιο (σ.σ: το προηγούμενο είχε 5 σχέσεις) ενώ υπάρχει και αυτόματο 5 σχέσεων. Ταυτόχρονα έχουν μειωθεί οι απαιτήσεις συντήρησης:  αλλαγή λαδιού από 15.000 km, σε 20.000 km, service προηγούμενου κιβωτίου Α/Τα από 80.000 km, τώρα κιβώτιο Α/Τ χωρίς απαιτήσεις συντήρησης και άλλα…

Επιπλέον υπάρχουν πολλά στοιχεία εξοπλισμού που συναντώνται σε πολυτελή αυτοκίνητα όπως : Προβολείς HID (με ενσωματωμένη λειτουργία φώτων ημέρας LED και προβολείς Bi-Xenon) για βελτιωμένη ορατότητα το χειμώνα ή κατά τη νυχτερινή οδήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start κινητήρα, Cruise Control με ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας, διζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού A/C, paddles στο τιμόνι, τιμόνι με ρυθμιζόμενη απόσταση και κλίση, σύστημα multimedia με Νavigation, Βluetooth, θύρα USB και άλλα.

Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το σύστημα τετρακίνησης “Super Select 4WD-II” που προέρχεται από το Pajero. Eπιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση μετάδοσης, σύμφωνα με το έδαφος και τις οδηγικές συνθήκες, ενώ η αλλαγή από 2WD σε 4WD γίνεται εν κινήσει ως τα 100 km/h. Το ατού του Super Select έγκειται στη θέση  “4H” Full Time 4WD.

Στην περίπτωση ενός pickup truck όπως το L200, το Super Select 4WD II βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα. Το σύστημα περιλαμβάνει μπλοκέ κεντρικό διαφορικό (Torsen) που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, αλλά παράλληλα ελέγχει και την κατανομή ροπής εμπρός και πίσω σε 4H mode για καλύτερη συμπεριφορά και εύκολη λειτουργία.

Επιπλέον υπάρχει κοντό διαφορικό (“4LLc”) για γνήσια off-road οδήγηση, ενώ το σύστημα κλειδώματος πίσω διαφορικού (κάρο) αυξάνει τις δυνατότητες σε συνδυασμό με τη βύθιση που ξεπερνά το μισό μέτρο (60cm).

Φωτογραφίες!

11 9d3L 11 9d1L

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ