Η Citroen αποκάλυψε το πρωτότυπο αυτό saloon με την ονομασία CXperience, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στο Paris Motor Show 2016.

Σύμφωνα με την γαλλική φίρμα, το CXperience μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε πως η σύγχρονη σχεδιαστική της φιλοσοφία μπορεί να περάσει σε ένα μεγάλο saloon. Όπως καταλαβαίνετε προφανέστατα ένα τέτοιο πρωτότυπο μας προϊδεάζει για το ποιες θα είναι οι σχεδιαστικές κατευθύνσεις ενός μελλοντικού Citroen C5.

Με το μήκος του να αγγίζει τα 4,85 m, το πλάτος τα 2 m και το ύψος τα 1,37 m, το νέο Citroen CXperience διαθέτει πολύ μικρούς προβόλους, ώστε το μεταξόνιο να είναι πολύ μεγάλο. Και όταν λέμε μεγάλο το λέμε στην κυριολεξία καθώς η απόσταση μεταξύ των δύο αξόνων αγγίζει τα 3 m (γεγονός που δημιουργεί πολύ καλούς χώρους στην καμπίνα), ενώ το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό από σχεδιαστικής απόψεως με τις ζάντες 22 ιντσών να ξεχωρίζουν.

Η «καρδιά» του Citroen CXperience αποτελείται από ένα plug-in υβριδικό σύστημα που συνδυάζει βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνολική ισχύς του συστήματος κυμαίνεται από τους 250 έως τους 300 ίππους με τον κινητήρα βενζίνης να αποδίδει 150 με 200 ίππους και τον ηλεκτρικό 80 kW (107 ίππους δηλαδή). Η Citroen υποστηρίζει ότι για 60 km το πρωτότυπο μπορεί να κινείται με μηδενικούς ρύπους ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων είναι τοποθετημένο εγκάρσια μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτρικού κινητήρα. Το πρωτότυπο διαθέτει την πρωτοποριακή ανάρτηση «Citroen Advanced Comfort» που στην ουσία αντικαθιστά την υδροπνευματική ανάρτηση.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση που θα ξεκινήσει να χρησιμοποιείται σε μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας από το 2017 διαθέτει παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο. Η Citroen αντικαθιστά σε αυτήν τα κλασικά ελαστικά παρεμβύσματα ουσιαστικά με δευτερεύοντα αμορτισέρ που οι μηχανικοί αποκαλούν «προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια». Τι πετυχαίνουν με αυτόν τον τρόπο. Ουσιαστικά στα άκρα της διαδρομής της ανάρτησης γίνεται καλύτερος έλεγχος του αμαξώματος και έτσι στο μέσον της διαδρομής τους υπάρχουν πολύ πιο «μαλακές» ρυθμίσεις ώστε να απορροφούνται καλύτερα οι ανωμαλίες του οδοστρώματος και η ποιότητα κύλισης να μοιάζει με «μαγικό χαλί».

via

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ