Η Peugeot πιστεύει πως θα πάρει ένα μεγαλύτερο κομμάτι της ραγδαίας αναπτυσσόμενης αγοράς των crossover / SUV με το νέο 3008, το οποίο έχει οριστεί να παρουσιαστεί στο κοινό στην επόμενη έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο.

Η δεύτερη γενιά 3008 διαθέτει μια πιο επιθετική εξωτερική εμφάνιση από το προηγούμενο μοντέλο. Λανσάρει νέες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης και διαθέτει την τελευταία τεχνολογία σε θέματα καμπίνας, όπως το i-Cockpit που έχει εξελιχτεί από την Peugeot.

Αν και το πρώτο 3008 που είχε παρουσιαστεί ήταν κάτι σαν ένα υπερυψωμένο MPV, αυτό το νέο μοντέλο οδηγεί σε μια πιο μυώδη, περισσότερο SUV έκδοση. Το νέο 3008 βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 modular του ομίλου PSA, η οποία λέγεται ότι συνέβαλε στην εξοικονόμηση βάρους έως και 100 κιλών σε σύγκριση με το παλιό αυτοκίνητο. Έτσι πλέον ζυγίζει 1325 κιλά η έκδοση βενζίνης και 1375 κιλά η έκδοση πετρελαίου.

Υπάρχει επίσης 50 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από ό,τι πριν, αν και το συνολικό ύψος του 3008 είναι αμετάβλητο σε σχέση με τον προκάτοχο του. Κλειδί για την φουτουριστική εμφάνιση του νέου Peugeot 3008 είναι το εσωτερικό του, το οποίο διαθέτει την τελευταία έκδοση του Peugeot i-Cockpit.

Βλέποντας παρόμοιες κινήσεις από την Audi και την Volkswagen, η Peugeot έχει τοποθετήσει στο 3008 μια νέα 12,3 ιντσών ψηφιακή οθόνη αντί των συμβατικών καντράν, σε συνδυασμό με ένα ξεχωριστό σύστημα το infotainment δηλαδή μια 8,0 ιντσών οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα.

Η Peugeot έχει αυξήσει τον χώρο των πίσω επιβατών και έτσι τα γόνατα τους είναι πιο άνετα από πριν. Πράγματι, με τα πίσω καθίσματα να αναδιπλώνονται προς τα εμπρός, υπάρχει μια αρκετά σημαντική διαφορά στο συνολικό ωφέλιμο χώρο του αυτοκινήτου ο οποίος είναι στα 520 λίτρα και αν πέσουν όλα τα καθίσματα φτάνει τα 1.824 λίτρα. Η νέα πίσω πόρτα έρχεται επίσης με ένα συρόμενο τμήμα προκειμένου να βοηθάει την φόρτωση ογκωδών αντικειμένων κάνοντάς την πιο εύκολη.

Το 3008 είναι ένα αεροδυναμικό όχημα, με χαμηλότερο ποσοστό αντίστασης της κύλισης του και εφοδιάζεται με ελαστικά οικολογικού χαρακτήρα για να βελτιώσει την ενεργειακή του απόδοση. Προκειμένου μάλιστα να διευκολυνθείτε περισσότερο στις μετακινήσεις εντός πόλης και να μην μολύνεται το περιβάλλον, η Peugeot σε συνεργασία με την MICRO δημιούργησαν το e-Kick.

Η Peugeot προσφέρει επίσης μια αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων για καλύτερη οικονομία καυσίμου με χαμηλότερες εκπομπές CO2 από ό, τι πριν. Υπάρχουν κινητήρες βενζίνης 1,2 λτ. απόδοσης 130 ίππων και 1.6 λτ.THP με 165 ίππους , αλλά και κινητήρες πετρελαίου απο 1,6 λτ., απόδοσης απο 100 έως 120 ίππους έως 2,0 λτ. απόδοσης 150 έως 180 ίππους.

pug30082 pug30083 pug30084

Πηγή: autotriti.gr

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.