To downsizing του νέου Astra θα συνεχιστεί και στην κορυφαία έκδοση OPC, που όπως δήλωσε στέλεχος της εταιρείας θα έχει κινητήρα 1.6 turbo.

Η σημερινή έκδοση του Astra OPC διαθέτει τετρακύλινδρο δίλτρο κινητήρα με ισχύ 280 ίππους, ενώ η πλειονότητα των κορυφαίων μικρών – μεσαίων hatchback έχει ανάλογης χωρητικότητας κινητήρες.

Ωστόσο η νέα γενιά Astra είναι πολύ ελαφρύτερη και με μικρότερες διαστάσεις, γεγονός που δημιουργεί τις δυνατότητες για μείωση του κυβισμού και της κορυφαίας έκδοσης, χωρίς απώλεια στις επιδόσεις –το αντίθετο μάλιστα.

Σύμφωνα με το αυστραλιανό caradvice.com.au ο επικεφαλής μηχανικός του Astra, o Μαρκ Σμιντ, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ανάφερε ότι ο κινητήρας των 1.6 λίτρων είναι ο μεγαλύτερος που μπορεί να τοποθετηθεί στο συρρικνωμένο αμάξωμα του νέου Astra.

Έτσι η μόνη πιθανότητα είναι η έκδοση OPC να διατίθεται με τη νέα εκδοχή του 1.6 turbo κινητήρα βενζίνης, ο οποίος θα αποδίδει περίπου τη σημερινή ισχύ του δίλιτρου, δηλαδή 280 ίππους.

Ωστόσο,  η αναλογία κιλών/ίππο θα είναι καλύτερη, όπως φυσικά και οι επιδόσεις, καθώς το βάρος θα είναι σημαντικά μικρότερο.

Λόγω της πλήρους αλλαγής του πλαισίου στο νέο Astra, o Σμιντ ανάφερε πως ούτε η εμπρός ανάρτηση HiPer Strut, η οποία περιορίζει την απώλεια πρόσφυσης των εμπρός τροχών και τη μεταφορά έντονων δυνάμεων στο σύστημα διεύθυνσης , μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο νέο OPC.

Αυτό όμως δεν δημιουργεί πρόβλημα,  καθώς η μικρότερη μάζα του κινητήρα και το αρκετά λιγότερο βάρος θα το καθιστούν πολύ πιο ευέλικτο και άμεσο.

Ο Σμίντ κατέληξε λέγοντας πως η δυνατή παραλλαγή του Astra στο μέλλον ίσως να μην είναι μόνο μια, καθώς εξετάζεται το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας πολύ «ειδικής» έκδοσης με κίνηση σε όλους τους τροχούς και ισχύ πάνω από 300 ίππους, η οποία θα ανταγωνιστεί το Ford Focus RS.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ