Η τελευταία γενιά του Audi A4 έχει εξοπλιστεί με νέα συστήματα ασφάλειας και άνεσης. Επίσης, το μήκους 4,73 μ. πολυτελές αυτοκίνητο προσφέρει και άλλα πλεονεκτήματα: μείωση του βάρους κατά 15 κιλά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23 για το σεντάν και 0,26 για το Avant (στέσιον βάγκον), αναβαθμισμένη ηχομόνωση, μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος εσωτερικό, 480 λίτρα χώρου αποσκευών (505 στο Avant).

Ο βασικός κινητήρας είναι βενζίνης 1.4 ΤFSI ισχύος 150 ίππων, έχει μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 123 γραμ./χλμ. Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 8,7’’, τελική 210 χλμ./ώρα. Επίσης, 2.0 TFSI 252 ίππων και 2.0 TDI 150 είτε 190 ίππων. Συστήματα μετάδοσης, νέας γενιάς κιβώτια Stronic, tiptronic και χειροκίνητο. Κίνηση εμπρός ή quattro με επιλεκτικό έλεγχο κατανομής ροπής.

Τα σημαντικότερα συστήματα ασφάλειας και άνεσης:

Στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνεται το σύστημα ασφάλειας Audi pre sense city. Σε ταχύτητες μέχρι 85 χλμ/ώρα, σκανάρει μέσω μίας κάμερας στο παρμπρίζ τον δρόμο, και εντοπίζει σε ακτίνα 100μ. την παρουσία άλλων αυτοκινήτων ή πεζών. Εάν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης ο οδηγός λαμβάνει μία σειρά από προειδοποιητικά σήματα, και εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο, το σύστημα ενεργοποιεί και τα φρένα.

Σε ταχύτητες μέχρι 40 χλμ/ώ. με την πλήρη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, το σύστημα μπορεί στο μέτρο του δυνατού να αποτρέψει πλήρως ένα ατύχημα.

Σε ταχύτητες πάνω από τα 85 χλμ/ώ, τα προειδοποιητικά σήματα και η επέμβαση στα φρένα μπορούν να περιορίσουν την ταχύτητα μίας σύγκρουσης.

Το σύστημα ελέγχου απόσπασης της προσοχής του οδηγού, αναλύει όλα τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς του οδηγού και προειδοποιεί μόλις αντιληφθεί ότι η προσοχή του δεν βρίσκεται σε αποδεκτά επίπεδα.

Ο ρυθμιζόμενος περιοριστής ταχύτητας, στο βασικό εξοπλισμό, μπορεί να σεταριστεί για συγκεκριμένη τιμή ταχύτητας από τα 30 έως τα 250χλμ/ώρα – είναι ένα ιδιαίτερα χρήσιμο βοήθημα διατήρησης της ταχύτητας ειδικά στα όρια μίας πόλης, σε περιοχές όπου εκτελούνται έργα.

Ενεργό cruise control που ενσωματώνει και τη λειτουργία υποβοήθησης σε μποτιλιάρισμα. Διατηρεί μία σταθερή απόσταση ανάμεσα στο προπορευόμενο αυτοκίνητο. καλύπτοντας ολόκληρο το φάσμα των ταχυτήτων από 0 έως 250 χλμ/ώρα.

Σύστημα υποβοήθησης ελέγχου λωρίδας κυκλοφορίας. Σε ταχύτητες πάνω από τα 65 χλμ/ώρα, βοηθά τον οδηγό να παραμένει στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας του.

Η λειτουργία αποφυγής ενεργοποιείται στην περίπτωση που εμφανιστεί κάποιο εμπόδιο στην πορεία του αυτοκινήτου και χρειαστεί να το αποφύγει για να αποτρέψει το ατύχημα.

Η υποβοήθηση στροφής ελέγχει την κυκλοφορία στις αριστερές στροφές. Λειτουργεί σε ταχύτητες από 2 έως 10 χλμ/ώρα, και σε περίπτωση διάγνωσης κινδύνου μπορεί να ακινητοποιήσει εντελώς το αυτοκίνητο. Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ο οδηγός ανάψει το αριστερό φλάς.

Λειτουργία πρόληψης οπίσθιας σύγκρουσης, προειδοποιεί για πιθανή σύγκρουση από πίσω και λαμβάνει προληπτικά μέτρα.

Ο νέος πίνακας οργάνων Audi virtual cockpit με οθόνη LCD των 12,3 ιντσών ανάλυσης 1.440 x 540 pixels, εξασφαλίζει υψηλής ποιότητας γραφικά. Στην απεικόνιση του στροφόμετρου για παράδειγμα, οι στροφές του κινητήρα μετρούνται 60 φορές το δευτερόλεπτο, με αποτέλεσμα η ‘εικονική βελόνα’ να κινείται εξαιρετικά ομαλά.

Το σύστημα infotainment MMI Navigation plus, MMI με λειτουργία αφής και οθόνη MMI 8,3 ιντσών, περιλαμβάνει δυνατότητες δικτύωσης μέσω LTE και Wi-Fi hotspot.

SHARE


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.