Η Volvo παρουσιάζει μία νέα, σπονδυλωτή πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασιστούν τα νέα μικρότερα, καθώς και τα ηλεκτρικά μοντέλα της.

Η νέα πλατφόρμα ονομάζεται Compact Modular Architecture ή σε ελεύθερη απόδοση στα ελληνικά «Σπονδυλωτή Συμπαγής Αρχιτεκτονική».

Πρόκειται για μια μικρότερη αλλά εξίσου προηγμένη εκδοχή της αναγνωρισμένης και πολύ επιτυχημένης SPA Scalable Product Architecture.

Το πρώτο αυτοκίνητο της σουηδικής μάρκας που θα βασίζεται στη CMA αναμένεται να λανσαριστεί το 2017.

Με την παρουσίαση του πλαισίου νέα αρχιτεκτονικής, όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Volvo θα βασίζονται πάνω σε μόλις δύο ευέλικτες και απολύτως ευμετάβλητες πλατφόρμες.

Η παράλληλη εξέλιξη της SPA και της CMA αποτελεί το θεμέλιο της ανανέωσης και στρατηγικής ανάπτυξης της Volvo, η οποία περιλαμβάνει την αντικατάσταση όλων των μοντέλων της γκάμας της μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η διαδικασία ξεκίνησε με το λανσάρισμα του XC90, με επόμενο μοντέλο να είναι το Νέο S90.

Η CMA επιτρέπει στη Volvo Cars να δημιουργεί μικρά μοντέλα με τα ίδια όμως ποιοτικά μηχανικά χαρακτηριστικά που απολαμβάνουν οι πελάτες των μεγαλύτερων μοντέλων της.

Στα κοινά τεχνολογικά στοιχεία ανάμεσα στην SPA και τη CMA θα περιλαμβάνονται συνδυασμοί κινητήρων-κιβωτίων (τόσο συμβατικές όσο και νέες, υβριδικές plug-in εκδοχές), μονάδες ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, κλιματισμού, δίκτυα δεδομένων και συστήματα ασφαλείας.

Η CMA της Volvo σχεδιάστηκε εξαρχής για να δεχθεί ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας μια νέα διπλή μονάδα με υβριδική plug-in εκδοχή που εξελίχθηκε αποκλειστικά για τη νέα αρχιτεκτονική.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ