Πριν από λίγους μήνες η Ferrari παρουσίασε το νέο εντυπωσιακό της μοντέλο 488GTB, το οποίο αντικατέστησε την 458 Italia και πραγματοποίησε το «ντεμπούτο» του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Με αυτό το μοντέλο η Ferrari άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των οκτακίλυνδρων κινητήρων της αφού τέσσερις δεκαετίες μετά την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου με κινητήρα V8 στο κέντρο,της 308GTB, είναι η πρώτη φορά που είναι υπερτροφοδοτούμενος και δεν είναι ατμοσφαιρικός.

Αναλυτικότερα,το νέο μηχανικό σύνολο V8 turbo των 3.902 κ.εκ. αποδίδει 670 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας το αμάξωμα των 1.370 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δλ., στα 0-200 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 330 χλμ./ώρα.Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 11,4 λτ./100 χλμ. και 260 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Επίσης ο κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο 7 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, το οποίο εφοδιάζεται με σύστημα μεταβλητής διαχείρησης ροπής, έτσι ώστε η ροπή του κινητήρα να περνά ομαλά στους πίσω τροχούς σε όλο το φάσμα των στροφών και η επιτάχυνση του να είναι προοδευτική.

Η δυναμική συμπεριφορά της 488GTB οφείλεται στο περισσότερο ακριβές και λιγότερο παρεμβατικό σύστημα ελέγχου Side Slip Control 2 – SSC2. Αυτό το σύστημα ελέγχει δραστικά και τα αμορτισέρ κάνοντας το νέο μοντέλο της Scuderia ακόμα πιο σταθερό στις υψηλές ταχύτητες που μπορεί εύκολα να φτάσει.

Αναφορικά με την σχεδίαση της πρόκειται για ένα μοντέλο το οποίο αν μη τι άλλο είναι άκρως δυναμικό τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά και κάθε περιγραφή είναι μάλλον περιττή αφού κάθε εικόνα ισούται τουλάχιστον με 1000 λέξεις.

 

Απολαύστε το!!

ferrari-488-gtb-3883

Ferrari-488-GTB-5

2-ferrari-laterale-v2-1280x0_GBMRNA

ferrari_100499273_l

15fb839aedc05863c0a6f83d6ff7324d_6_XL

15fb839aedc05863c0a6f83d6ff7324d_7_XL

15fb839aedc05863c0a6f83d6ff7324d_8_XL

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ