Τον Απρίλιο του 1976 στο Χόκενχαϊμ χιλιάδες κόσμου κρέμονταν σαν τα τσαμπιά από τις κερκίδες βλέποντας δεκάδες Scirocco των 105 ίππων να εκκινούν στον πρώτο αγώνα VW Junior Cup. Hταν μια εντυπωσιακή αρχή πάνω στην ιδέα του πρώτου μεταξύ ίσων ενός ενιαίου.

Σήμερα, σαράντα χρόνια αργότερα το Scirocco με την ένδειξη R, την απαραίτητη πολεμική πανοπλία και τον ισχυρότερο κινητήρα που έχει φορέσει το προσιτό κουπέ δείχνει την τόση εξέλιξη τόσων χρόνων στην ανανεωμένη του έκδοση.

Κι αν πλέον η ηλεκτρονική, οι σένσορες και η ποιότητα έχουν φτάσει σε στρατοσφαιρικά επίπεδα, το ίδιο ισχύει και με όσα περισσότερα προσφέρει πια το «κουπέ του φτωχού» συγκριτικά με το πρώτης γενιάς Scirocco.

Πολεμικό σε όψη

Πριν αναλύσουμε όσα θέλετε εσείς φίλοι μου «σκληροπυρηνικοί» να διαβάσετε, να αναφέρουμε ότι το Scirocco R εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακό σε όψη συνεχίζοντας να θέλγει με τα τεράστια μετατρόχιά του και τη διαφοροποίησή του σε αισθητικό και αεροδυναμικό επίπεδο από τα απλά του αδέλφια.

Νέες εμπρός και πίσω ποδιές λοιπόν, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, μεγάλα μαρσπιέ, τεράστια αεροτομή, είναι τα πρώτα σχεδιαστικά στοιχεία διαφοροποίησης, βουτηγμένα όλα όπως και το αυθεντικά σπορ και «ψαρωτικό» κουπεδί αμάξωμα στο Blue Volkswagen Racing, το χρώμα που υπενθυμίζει τα αγωνιστικά «πεπραγμένα» της φίρμας.

Το απαραίτητο αισθητικό συμπλήρωμα έρχεται από τους bi-xenon προβολείς με LED, τις τρεις μεγάλες εισαγωγές αέρα σε μαύρο σατινέ χρώμα, τα αεριζόμενα δισκόφρενα 17 ιντσών με μαύρες δαγκάνες και λογότυπο «R», το περίβλημα καθρεφτών σε ματ χρώμιο, τις σήτες στα άκρα του πίσω προφυλακτήρα, και τις οβάλ χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης με την υποψία διαχύτη πίσω.

via

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ