Το Kikai είναι ένα δυνατό χτύπημα στο στομάχι για οποιονδήποτε συντηρητικό θεατή και μια έκπληξη για όσους αρέσκονται στις περίεργες μηχανολογικές και αισθητικές ακροβασίες.

Αντικειμενικά αποτελεί μια άσκηση πάνω στο συναίσθημα και στην επιστροφή στις βασικές αξίες της αυτοκίνησης, όπου τα μηχανικά μέρη δεν κρύβονται κάτω από γυαλιστερά πάνελ μετάλλου αλλά αναδεικνύονται και προβάλλονται.

Ταυτόχρονα υιοθετεί την πιο σπορ δυνατή διάταξη των μηχανικών μερών, με τον κινητήρα στο κέντρο και τη μετάδοση στους πίσω τροχούς.

Το Kikai, από άποψη διαστάσεων, ανήκει στην κατηγορία των μικρών Kei cars της Ιαπωνίας, τα οποία με μέγιστο μήκος 3,4 μέτρα απολαμβάνουν κάποιων φορολογικών και κυκλοφοριακών κινήτρων και φυσικά είναι εξαιρετικά δημοφιλή στη νεολαία.

Με αυτό το πρωτότυπο η Toyota θέλει να υπενθυμίσει ότι η ψηφιακή τεχνολογία και οι εναλλακτικές μορφές κίνησης των μοντέλων της δεν την έχουν απομακρύνει από την τεχνολογική αγνότητα, το αντίθετο μάλιστα.

Έτσι, απευθύνεται σε όσους έχουν βαρεθεί το πλαστικό περιτύλιγμα των σύγχρονων αυτοκινήτων και θέλουν να βλέπουν «ζωντανά» εμπρός τους αναρτήσεις, κινητήρα και περιφερειακά μέρη.

Στο ίδιο μήκος κύματος του κλασικού, μηχανικού και αναλογικού μοτίβου κινείται και το εσωτερικό, ενώ εκπλήσσει η τριθέσια διάταξη με το κάθισμα του οδηγού αρκετά προωθημένο σε σχέση με τα δύο των επιβατών, εκατέρωθεν.

Πρωτότυπο στοιχείο αποτελούν και τα τριγωνικά παράθυρα στο κάτω εμπρός μέρος της καμπίνας, από όπου οδηγός και επιβάτες έχουν άπλετη θέα στη λειτουργία της εμπρός ανάρτησης.

Σίγουρα το Kikai είναι πολύ προχωρημένο για να περάσει στην παραγωγή, δεν θα μας εξέπληττε καθόλου όμως ένα μοντέλο σε αυτό το μήκος κύματος, έστω σε μια περιορισμένη διαθεσιμότητα.

Φωτογραφίες:

toyota_kikai_001_s toyota_kikai_015_s toyota_kikai_003_s toyota_kikai_009_s toyota_kikai_014_s

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ