Η πρωτοτυπία και η αναζήτηση νέων τεχνολογιών είναι μερικά από τα βασικά συστατικά στο DNA της Citroen. Πολλές καινοτόμες ιδέες και ρηξικέλευθες εφαρμογές έχουν υιοθετηθεί από τη γαλλική φίρμα.

Πρόσφατα ανέπτυξε την τεχνολογία που αξιοποιεί τις δυνατότητες που μας δίνει ο αέρας. Το Citroen C4 Cactus λάνσαρε τα Airbumps, τα οποία τονίζουν το στυλ του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα προστατεύουν το αμάξωμα χάρη στο ειδικό ελαστικό που περιέχει θύλακες αέρα.

Όμως το μικρομεσαίο γαλλικό χάτσμπακ έχει και άλλα σημαντικά στοιχεία: Ψηφιακή διαδραστική οθόνη, με χειριστήρια ενσωματωμένα στην οθόνη αφής 7 ιντσών. Άνετες θέσεις μεγάλου μεγέθους για τους μπροστινούς επιβάτες. Αερόσακο συνοδηγού τοποθετημένος στην οροφή (τεχνολογία Airbag In Roof), μια καινοτομία που προσφέρει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες, αλλά και αυξάνει τους αποθηκευτικούς χώρους. Πανοραμική γυάλινη οροφή με προστασία από τον ήλιο.

Κινητήρες:

Βενζίνη, 1.2 PureTech 82 ίππων, κατανάλωση 4.6 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 107 γραμ./χλμ. 1.2 PureTech 82 ίππων ETG S&S Euro 6, κατανάλωση 4.3 λίτρα/100χλμ. 98 γραμ. C02/χλμ. 1.2 PureTech 110 ίππων S&S Euro 6, κατανάλωση 4.7 λίτρα/100χλμ., 107 γραμ.C02/χλμ.

Ντίζελ, 1.6 BlueHDi 100 ίππων STT Euro 6, κατανάλωση 3.5 λίτρα/100χλμ., 92 γραμ.C02/χλμ., 1.6 e-HDi 90 ίππων ETG STT, κατανάλωση 3.4 λίτρα/100χλμ., 87 γραμ.C02/χλμ. Οι εκδόσεις βενζίνης ξεκινούν από τα 13.988 ευρώ και οι ντίζελ από τα 16.870 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

loading...
loading...
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.