Τα δυο Τ του ονόματος, αποτύπωση μιας ιστορίας ενός αιώνα, στις μέρες μας και στη γλώσσα μας μπορούν να αντικατασταθούν από τα δύο άλφα του τίτλου. Ξεκινώντας από το παρελθόν, το αρκτικόλεξο ΤΤ γεννήθηκε στα τελειώματα της belle epoque. Τότε που η ΝSU εμφανίστηκε στο πιο θαρραλέο αγώνισμα με τροχοφόρα, το περίφημο Tourist Trophy, που τελείται από το 1904 στο Isle of Man, ένα μικρό νησί ανάμεσα στην Ιρλανδία και τη Μεγάλη Βρετανία.

Εκεί, το γερμανικό εργοστάσιο, που είχε ιδρυθεί από το 1873, έκανε τα πρώτα σοβαρά, διεθνή αγωνιστικά του αποτελέσματα. Κρατήθηκε στη ζωή και μετά τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, δημιούργησε μια σειρά ρεκόρ, επιτυχιών στο δίτροχο κόσμο, έφτιαξε μερικά αξιοπρόσεκτα αυτοκίνητα, δημιούργησε και εκεί -πάντα ως ΤΤ- μια αγωνιστική παράδοση, πειραματίστηκε με το R80.

Ολα αυτά μέχρι που το ’69 απορροφήθηκε από τη VW και μαζί με την Auto Uniοn σύστησαν την Audi ή Auδi με δέλτα Ελληνικό, όπως ονοματοδότησαν τα πρώτα τους μοντέλα. Κι από τα πρώτα «σούπερ 90», που είχαν τον κινητήρα σχεδόν μπροστά από τον εμπρόσθιο άξονα, φτάσαμε πολύ σύντομα, το ’72, στη μεγάλη επιτυχία του Audi 80, που ήταν ένα απλό αξιόπιστο και τελικά πολύ πετυχημένο μοντέλο. Εκτοτε ένας μόνο δρόμος υπήρχε για το Ingolstadt. O επιτυχημένος και το Audi ΤΤ ήταν ένα αναπόσπαστο κομμάτι του, από το ’98 που η πρώτη του γενιά κύλησε τους τροχούς του στους δρόμους του κόσμου.

via

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.