Η ανοικτή έκδοση του Mini ακολουθεί όλα τα εγγενή χαρακτηριστικά της «κλειστής» έκδοσης, αναφορικά με τον χαρακτήρα, εάν αυτόν τον ορίσουμε με ό,τι έχει να κάνει με την ιδιαίτερη αισθητική, αλλά και την οδηγική εμπειρία.

Η επιλογή της Mini για την αύξηση των διαστάσεων σε ακόμη μια σύγχρονη εκδοχή του ιστορικού μοντέλου, έχει αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο με χώρους που συναντάς σε ένα μικρό οικογενειακό!

Αδιάψευστος μάρτυρας όχι τόσο το μήκος των 3,821μέτρων, αλλά σίγουρα το μεταξόνιο των 2,495 μέτρων… Και αυτό μπορεί να είναι κάτι που ενδεχομένως διχάσει τους φαν του Mini (τους σκεπτικιστές ιδίως για το πόσο παραμένει… mini), άποψή μας, ωστόσο, ότι η τάση της αγοράς είναι εκείνη που επιβάλλει την εξέλιξη των ειδών. Και υπό αυτό το πρίσμα, «καλώς» τα πεπραγμένα των Γερμανών (άλλωστε τα αποτελέσματα τους δικαιώνουν). Εξάλλου οι ιθύνοντες της Mini δεν έχουν κρύψει τις προθέσεις τους να μεγαλώσουν την γκάμα και να μη μείνουν με τρία μοντέλα και τα 3θυρα ή 5θυρα «παράγωγά» τους.

Πληροφορίες θέλουν όχι απλώς να είναι στα σκαριά, αλλά ατύπως να έχει δοθεί το «ok» από το εποπτικό συμβούλιο της εταιρείας για την κατασκευή του πρώτου 4θυρου (σεντάν) Mini! Απίστευτο, και όμως θα γίνει πραγματικότητα, απόρροια της «εξέλιξης» και των «τάσεων», αλλά και της πίεσης για αύξηση μεριδίων από την παγκόσμια πίτα των πωλήσεων. Το θέλουμε ή όχι, ο σχεδιασμός ενός αυτοκινήτου έχει global χαρακτηριστικά και δεν γίνεται πια με βάση τα ευρωπαϊκά στερεότυπα… Οπότε, γιατί να ξινίσει η μούρη του Αμερικάνου, του Ρώσου ή του Κινέζου υποψηφίου αγοραστή για την «αλλοίωση» του αρχετύπου Mini; Μήπως, έχει νοσταλγικές μνήμες από το παρελθόν; Ισα-ίσα που θα εντυπωσιαστεί από την επιτομή του σύγχρονου lifestyle στην αυτοκίνηση, αλλά και τον ορισμό του customize σε ό,τι θα μπορούσε να φανταστεί. Για τα υπόλοιπα, την κατασκευαστική αρτιότητα του αυτοκινήτου, δεν έχει κανέναν απολύτως ενδοιασμό και αυτό το εγγυάται ο βαυαρικός όμιλος της BMW που κρατάει τις τύχες της ιστορικής μάρκας.

via


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ