Το ανανεωμένο κουπέ θα παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση του Παρισιού, με την Toyota να υποστηρίζει ότι έχει βελτιώσει ακόμη περισσότερο την οδηγική απόλαυση…

Οι πωλήσεις του αναμένεται ότι θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο και μια σειρά από αλλαγές συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο πιστεύεται ότι θα του δώσουν ιδιαίτερη ώθηση στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου. Για παράδειγμα το νέο «Τrack mode» επιτρέπει στον οδηγό να απενεργοποιεί πλήρως το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης.

Επίσης για ευκολία στο χειρισμό η δομή του πλαισίου είναι τώρα πιο άκαμπτη κυρίως στο πίσω μέρος όπου βασικά δομικά στοιχεία έγιναν λεπτότερα ενώ εμφανής είναι και η επιπρόσθετη συγκόλληση των μετάλλων.

Εξωτερικά το δημοφιλές πισωκίνητο μοντέλο με τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός διαθέτει τώρα μια επανασχεδιασμένη μάσκα η οποία όχι μόνο φαίνεται όμορφη αλλά βοηθά και στην ομαλή ροή του αέρα. Καινούρια είναι τα LED φωτιστικά σώματα ενώ στο πίσω μέρος μικρές αλλαγές έχουμε τόσο στο σύμπλεγμα των φώτων όσο και στον προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό νέο είναι το τριάκτινο τιμόνι με διάμετρο 362 χιλιοστών (το πιο μικρό τιμόνι σε αυτοκίνητο παραγωγής της Toyota) που εφοδιάζεται με πολλαπλά χειριστήρια για τα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου. Νέα είναι επίσης το ταχύμετρο και η 4,2 ιντσών TFT οθόνη στην οποία παρουσιάζονται μεταξύ άλλων η κατανάλωση του καυσίμου, η απόσταση του ταξιδιού, οι καμπύλες δύναμης και ροπής.

Εφοδιάζεται με τον δίλιτρο boxer κινητήρα (ίδιος με αυτόν του απερχόμενου μοντέλου) με τους 197 ίππους που συνδυάζεται είτε με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτόματο έξι σχέσεων. Το νέο σπορ μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: την GT86 και την GT86 Pro.

Οι φωτογραφίες που διέρρευσαν είναι από την ιαπωνική έκδοση, φυσικά…

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ