Η αναβάθμιση στη χωρητικότητα της συστοιχίας των οκτώ μπαταριών ιόντων λιθίου του BMW i3 ήταν το «επόμενο βήμα» αναφορικά με την αύξηση της αυτονομίας κίνησης του ηλεκτροκίνητου οχήματος.

Η αύξησή της στις 33 kWh (από 22 kWh) καθώς και η αντίστοιχη αύξηση της ενεργειακής πυκνότητάς της στα 94 αμπερώρια (από τα 60) έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη θεωρητική αυτονομία του οχήματος φτάνει τα 312 km με τροχούς 19 in (βάσει του τυποποιημένου κύκλου «ΝEDC»).

Ωστόσο οι άνθρωποι της BMW ανακοινώνουν πραγματική αυτονομία που φτάνει τα 200 km για κίνηση εντός πόλης με μέση ωριαία ταχύτητα 30 km/h και εξωτερική θερμοκρασία 20 °C, στη διαμόρφωση «Comfort» του συστήματος «ConnectedDrive».

Στην διαμόρφωση «Eco Pro» -και υπό τις αυτές συνθήκες κίνησης και θερμοκρασίας- η (ανακοινώσιμη πραγματική) αυτονομία αυξάνεται στα 225 km ενώ στην «Eco Pro Plus» φτάνει τα 279 km.

Σύμφωνα με την BMW, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση του i3 με τις καινούργιες μπαταρίες είναι κατά 0,3 kWh/100 km μειωμένη σε σχέση με πριν (12,6 kWh/100 km αντί 12,9 kWh/100 km, με τροχούς 19 in).

Η τοποθέτησή τους είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση βάρους του οχήματος κατά 50 kg (τώρα ζυγίζει 1.245 kg χωρίς τον οδηγό και υγρά) αλλά η καλύτερη απόδοσή τους δεν επηρέασε την κατανάλωση όμως είχε επίδραση στην επιτάχυνση από 0-100 km/h όπου το αυτοκίνητο είναι κατά 0,1 sec πιο αργό από πριν (7,3 sec αντί 7,2 sec).

via


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ